Sorteren

Reviews over Radicofani

Fantastisch uitzicht, vriendelijk personeel, eten is meer

R.Blom
    12-7-2008

Fantastisch uitzicht, vriendelijk personeel, eten is meer dan geweldig!

Wij waren hier deze zomer voor de 2e keer. En komen volgend jaar zeker weer.

Dit was onze eerste reis naar Toscane en het was meteen in

Jan Bosmans
    16-7-2007

Dit was onze eerste reis naar Toscane en het was meteen een schot in de roos! We zijn sindsdien nergens meer beter geweest dan in Casaltreggia. Jammer dat ze in het nabijgelegen La Palazzina geen diner meer serveren want bij hen was er steevast een tafel gereserveerd voor de gasten van Casaltreggia. In Radicofani (een alleraardigst stadje) valt er weinig te bikken maar probeer San Casciano dei Bagni eens (op 10km). Vooral La Crocetta is een aanrader. Wel reserveren!

Wat een geweldig huis en wat een mooie ligging

Ron Bol
    15-9-2006

Wat een geweldig huis en wat een mooie ligging. Dit is verre weg de mooiste streek in Toscane. Het huis ligt wel wat verlaten maar dat is juist heerlijk. Het is schoon en heeft een mooi zwembad. Het plaatsje Radicofani ligt op 5 minuten maar dat heeft maar 1 redelijk restaurant. Met 20 minuten rijden zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om uit eten de gaan. Sarteano, Pienza, Chusie etc. Het huis heeft een aantal appartementen alle met eigen ingang en tarras. Zeer zeker een aanrader!!!

Radicofani scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews