Appartement Il Paggino

• 8.3Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Il Paggino

• 5Marijke Cornelder24-09-2013

Dit nooit meer!

De accommodatie ligt erg afgelegen, je hebt altijd een auto nodig. De bedden waren erg hard; slechts twee handdoeken per stel waar je het de hele week mee moet doen; onpersoonlijke ontvangst; zeer kleine kookplaat waarvan 1 pit kapot was; het bankstel was vies en doorgezakt; het zwembad was zeer vies; slechte verlichting in de woonkamer; elke nacht jankende en blaffende honden; enz. enz. Jammer, maar hier gaan we nooit meer heen.

• 9Sandra12-07-2010

Goed onderhouden vakantiewoningen, fijn uitzicht.

Il paggino is een goed onderhouden vakantiewoningen terrein met meerdere woningen van verschillende grootte. Het terrein is groot en mooi ingericht en bevat een zwembad van ca. 8 x 16 m met diepte van 1,50-1m. Woningen; algemeen: schoonmaken kan beter, verder is er een goede wifi internet verbinding. keuken: met koelkast en vriesvak, vaatwasser, 4 pits kookgedeelte, magnetron en waterkoker. Er is geen oven, airco, tv aanwezig. Inrichting woningen smaakvol Toscaans. Slaapkamer: bedden zijn niet echt super als je last van je rug hebt, verder is er een kluisje in 1 van de slaapkamers aanwezig. Douche: is klein maar voldoet. Eigen terras: begane grond woningen hebben wel weer een eigen buiten verblijf met zitjes en dat is fijn als je buiten wilt eten. Radda zelf ligt op 1,5 km van het huisje maar is een lastig klim als je lopend gaat. Omgeving is heuvelachtig maar fantastisch mooi. Voor het huis is een bushalte die je naar Siena of Florence brengt, handig en goedkoop!

• 8Dick Koolhof01-12-2009

Prima agriturismo

Voor kleine kinderen een grote omheinde tuin met een heerlijk zwembad en speelattributen. De eigenaars zijn bijzonder gastvrij. Appartement schoon en van alle gemakken voorzien. Radda in Chianti bevindt zich op loopafstand. Neem geen appartement aan de voorzijde: deze zijn weliswaar door een stenen muur van de autoweg gescheiden maar het verkeer is goed hoorbaar.

• 10Jérôme et Vanessa11-02-2009

Bonjour! un mot pour vous dire que notre séjour pendant la Toussaint a été trés sympa! les couleurs d'automne sont magnifiques et nous ont enchantées! Firenze, Siena, San Gimignano, Chianti..! L'appartement Agrifoglio est très bien pour un couple et joliment décoré! Nous espérons revenir un jour pour profiter de la piscine et des longues soirées d'été en terrasse... Grazie mille!

• 9Robert09-05-2008

Rosa House Hi Francesco and Eleanora, Now that I am back in Florida and have recuperated from jet-lag, I want to take a minute to tell you how much we enjoyed our stay at Il Paggino. Your place is delightful! I, my daughter, and our Swedish cousins all found Il Paggino the perfect spot to stay for a visit to Tuscany. I am sorry we didn't see you again during our stay to let you know what a good time we were having. We used the kitchen to cook dinner a couple of times, once cooking chicken on the barbecue grill. It was very nice to be able to do that instead of going out for dinner every night. We also enjoyed the pool. How refreshing to be able to come back after a hot day of sightseeing to that lovely pool with its fantastic view! Breakfast under the grape arbor was another highlight. We spent a lot of time driving around, visiting your area. We spent one day in Siena, one in Florence, and visited the cashmere goat farm, the Castle Brolio, Arezzo, Castellina, Ponzano, Greve.

• 10Robert09-05-2008

Das von Euch mit viel Liebe eingerichtete Haus hat uns ausgezeichnet gefallen. Der fröhliche Abend mit den Gästen aus Kanada, Holland und Frankreich wird uns in Erinnerung bleiben. Solare -euer Wein- war exzellent und das nächste mal werden wir noch ein wenig mehr kaufen. Viele Grüsse aus Bärenklau senden Euch Monika und Günther.

Appartement Il Paggino info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij