Hotel Il Borgo di Vescine

ItaliëToscaneRadda in Chianti

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Il Borgo di Vescine voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Il Borgo di Vescine

• 10Henk en Yvonne gorter31-07-2017

Ongelooflijk zo mooi

Zeer mooi gelegen een klein dorpje op zig zelf kamers top ontbijt zeer uitgebreid de diner kaart niet echt uitgebreid maar daar word volgens de manager Stefano aan gewerkt die overigens zeer aardig en bekwaam is wij kunnen iedereen aanraden om hier heen te gaan

• 9Geerts-Van den Heuvel17-09-2008

puur Toscane !

schitterende ligging,kleinschalig,relaxte sfeer,mooie kamers met antiek meubilair,lekkere keuken (vermelding in de guide Michelin!),ontbijtbuffet met streekgerechten op het buitenterras mét uitzicht.Ook van aan het zwembad heb je uitzicht op de vallei met in de verte het dorpje Radda
    Wij hadden logies en ontbijt, de eerste avond in het hotel gegeten, héél lekker maar wel veel en redelijk aan de prijs. Andere aanraders : de pizzeria op 150m van het hotel. Dit is het enige dichtbij, voor de rest heb je wel een wagen nodig. In Radda : La Perla del Pallazzo In Castellina : Le Tre Porte (zaalig, hier zijn we wel 4x teruggeweest)
    Het hotel is heel centraal gelegen om alle bekende toeristische plekjes in Toscane te verkennen. Enige minpuntje dat wij kunnen bedenken is het zwembad; dit is niet verwarmd en was bij momenten redelijk frisjes. Ook niet echt aangepast aan kleine kinderen.Alg. indruk:niet echt voor families met kinderen,eerder voor romantische koppels, honeymoon....

Hotel Il Borgo di Vescine info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met