Quercegrossa

Reviews over Quercegrossa

Prachtige omgeving

Heidi,
    20-8-2018

We hebben hier met overnacht op doorreis. We hadden een ruime kamer met airco die niet goed werkte, de badkamer was gedateert en de douche ging van warm naar koud zonder dat je aan de knop zat.

Wij kwamen smiddags aan en konden niet meer in het restaurant eten want dat zat vol. In Sienna een goed en lekker restaurant gevonden.

De Villa ligt prachtig gelegen en mooi uitzicht. Ook vanuit het zwembad.

Sochtends een heerlijk ontbijt en heerlijke italiaanse koffie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader

Marion Kranenburg,
    4-5-2014

Dit hotel is ideaal gelegen net buiten Siena en een prima uitvalbasis voor dagtripjes naar Montepulciano tot Lucca. Het biedt een mooi uitzicht, heeft meerdere terrassen en een mooi gelegen zwembad. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. 's Morgens kan je genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet en ook voor het diner kan je prima terecht. En de prijs/kwaliteit-verhouding is bijna niet te gelover!!! Wij gaan er zeker naar toe terug!!

Gereisd met partner in april 2014

Heel goed gelegen tov Sienna

Louis27,
    22-10-2013

Mooi hotel met een fantastisch uitzicht over het Toscaanse landschap. Heel vriendelijk en servicegericht personeel.

Gereisd met vrienden in september 2013

prima hotel

peter,
    5-8-2011

Aardig hotel. Met vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding is prima. En op een kwartiertje afstand van Siena. Mooi zwembad met een nog mooier uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi gelegen hotel, schilderij achtige omgeving.

jon00419,
    19-6-2011

Mooi gelegen hotel in Toscane, Chianti streek. Wel rumoerig als ze s,morgens vroeg op de 1ste verdieping de kamers schoon maken met dank aan de plavuizen vloer door het hele hotel. Mooi zwembad achter de bijbehorende villa met appartementen.

prachtig uitzicht over het Toscaanse land schilderijachtige taferelen.

Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt(Italiaans) op het buiten terras.

Gereisd met partner in juni 2011
Quercegrossa scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews