Geweldige Camping met leuke Huisjes

Review geschreven door Armand

Geweldige Camping met leuke Huisjes

Armand
15-8-2011

Wij hadden op 25 Juli voor twee weken geboekt op deze camping, wij hadden gekozen voor de simpelste mobile home.

Het huisje is ok, verwacht niets anders dan een caravan met een standaard uitrusting.

Ligging is perfect lekker onder de bomen, en je hebt ook nog een veranda of een aparte "party tent"waar je lekker onder kan zitten.

De camping heeft voornamelijk Italiaanse gasten, dus je bent echt op vakantie.

Engels wordt er ook gesproken maar voornamelijk door de "jonge mensen".

Onze kinderen 5 en 10 hebben zich ook goed vermaakt, er wordt van alles georganiseerd. echter in het Italiaans.

ze spreken wat engels, maar je moet er in het begin even bij blijven om het te vertalen, daarna geen problemen meer.

Supermarkt is subliem alle vleeswaren en brood vers bereidt

Voor uitstapjes Pisa is een klein uurtje rijden, Siena moet je toch gauw 1 uur en 45 minuten rekenen.

Verder nog even gekeken naar tent plaatsen, deze zijn ook super lekker verscholen tussen de Bossen.