Fantastische plekken op rustige groene camping

Review geschreven door Frank de Wit

Fantastische plekken op rustige groene camping

Frank de Wit
23-7-2011

Wij komen al 5 jaar op Punta Ala en zien het ieder jaar verbeteren. Van oud sanitair is geen sprake meer. Alle oude toiletgebouwen zijn vernieuwd en er loopt de hele dag een schoonmaakster rond.

De plekken zijn fantastisch! Heel groot en schaduwrijk met veel privacy. Op loopafstand naar het strand met iets verderop een heerlijk koffie tentje aan zee. Ook de campingwinkel is verbouwd en verbeterd. Zeer vriendelijke fietsgids om de omgeving per mountainbike te verkennen.

Weinig Nederlanders zien wij ook als voordeel en ach.........je auto wassen na een vakantie is ook iets dat je moet doen als je naar Duitsland op vakantie bent geweest.