Camping PuntAla Camp & Resort. ****

Review geschreven door R. Hertsenberg

Groene beschutte camping!

R. Hertsenberg
8-8-2015

Prachtige camping middenin een bos, met zeer beschutte plekken (wat heel fijn is met temperaturen die op lopen tot 38 graden)

Geweldig dat het op zeer korte loopafstand is naar zee.

Sanitair netjes en schoon, de hele dag zijn er mensen aan het werkt om de boel netjes te houden. Nadeel zijn de vele hurktoiletten en de mindere ,normale, toiletten (maar dat is maar net wat je gewend bent)

Leuke speeltuin voor de kids, supermarktje met slager en bakker, dagelijks verse groente en fruit.

Animatie en kinderdisco (start 21:00 uur savonds) wel wat laat, onze kinderen van 2 en 4 hielden het meestal niet vol tot die tijd.

Zeer weinig nederlanders op de camping, bijna alleen maar italianen, dus we waanden ons wel echt in het buitenland.

Overdag tussen 13:00 en 16:00 is er weinig te beleven op de camping en strand ivm siësta, tussen die tijd daarom ook heerlijk rustig aan het strand en op de camping zelf.

Tip : reserveer bij het restaurant, vaak vol

Wij hebben een top tijd gehad op deze camping!