Camping PuntAla Camp & Resort. ****

Review geschreven door Yv

Super plek

Yv
9-7-2015

Camping direct aan strand, super plaatsen onder pijnbomen, veel schaduw! Wel grote camping maar merk je niks van. Rustige mensen en autovrij! Afval wordt stil opgehaald met klein karretje, geen grote vuilniswagen die je wakker maakt. Wij zitten aan 't eind v camp dat is wel ver van animatie/speeltuin/ reataurant/ winkel vandaan, fiets huren of meenemen! Weinig nederlanders, vinden wij top! Lopen 30 m naar het strand! Mooi nieuw sanitair bij oms gedeelte, luxe grote warme douches. Toiletten luxe en schoon! Ik weet niet of ik deze camping moet verklappen, nu het nog idyllisch Italiaans is! ;-)