Camping PuntAla Camp & Resort. ****

Review geschreven door samacon

Fijne camping

samacon
10-8-2014

PuntAla is niet te vergelijken met campings waar we eerder geweest zijn. Midden in het bos én direct aan het strand. Een geweldige combinatie. Hoewel de plek die we hadden wat aan de krappe kant was, kon de caravan in elke gewenste positie neergezet worden. De ontvangst was zakelijk en correct, de afhandeling bij vertrek dito. Afval op de camping wordt gescheiden ingezameld. Dit wordt ’s ochtends bij de tent opgehaald. Het sanitair is enigszins gedateerd, maar wordt goed schoongehouden. De hele dag door zijn er mensen die de boel netjes houden. Aan het begin van het resort zijn alle commerciële activiteiten geconcentreerd. De prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar het aanbod is behoorlijk compleet. Er zijn weinig bezienswaardigheden op korte afstand. Om iets te ondernemen zit je al snel meer dan een uur in de auto. Een deel van het strand was van stoelen en parasols voorzien. Alleen tegen betaling mocht van dit deel gebruik gemaakt worden.