Camping Baia Verde

Camping Baia Verde

1 review over Camping Baia Verde in het Nederlands

Met vrienden

2007

Wij zijn daar geweest van 21 juli tot en met 4 aug 2007. Grote camping (1100 pl.) met ook grote plaatsen (80-100m2)( veel schaduw)wel wat benauwde rommelige indruk door omvang en typische Ital. gewoonte plaatsen af te zetten met linten etc...camping ligt direct aan zee( baai) met prachtig schoon zandstrand, wordt iedere dag gereinigd. Sanitair zozo.Bezoekers voor 98% Italianen. Iedere avond It. programma,afwisselend,leuk,levendig én "Balla di Gruppo" (=meedoen!) maar toch rustige camping.Reserveren kan alleen per volle week. Leuke bar aan zee, restaurant en pizzeria matig.

Geen warm afwaswater, stroom max 3 A, is weinig. Grote supermarkt pas in Follonica( 15 km rijden!)kleine maar dure supermarkt op camping. Vanaf eind juli, begin aug.: stampvolle camping. Toch een heerlijke vakantie gehad mede door unieke ligging van camping.Geen muggen/vliegen en enkele wesp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde in Punta Ala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.