Appartement Residence Il Tombolo

AppartementWeer vandaag33°19°
Appartement Residence Il Tombolo
7,4

9 reviews over Appartement Residence Il Tombolo in het Nederlands

Netjes, modern maar sfeerloos.

J. Vermeulen
7-8-2012

We hadden een prima tweekamerappartement met airco, keuken met 4 kookplaten, koelkast, balkon, ruim voldoende handdoeken en lakens en goede bedden. Niks mis mee.

Lekker zwembad.

Appartement mooi

Hans
3-8-2012

Appartement was netjes met een, gelukkig, goed werkende airco. Ligging in openveld niet echt aangenaam. Weinig te beleven. Personeel okee. Fietsen gehuurd om naar strand te fietsen was wel lekker.

Prima appartement

stefan
1-9-2011

We zijn er geweest van 20 tot 30 augustus.Prima appartement met een mooie keuken een groot terras(we zaten in nr 22 op het eerste verdiep)--prima airco's en goede badkamer en allemaal netjes.Misschien een minpuntje is dat er geen oven of microgolf is(stond wel in de brochure.Vriendelijk personeel aan de balie.Goede ligging ongeveer 2 km van de zee(wel te ver om te voet te gaan),fietsen kunnen daar gehuurd worden.Ze hebben 2 zwembaden ter beschikking(zeer verzorgd) en verscheidene parasols en ligstoelen.Indien je inkopen wilt doen rij dan naar grosseto(lidl 2* of een coop)---het dichtsbijzijnde warenhuis is op ongeveer 10 km in het winkelcentrum--conad genoemd maar is wel de duurste,dit passeer je als richting grosseto rijdt.Dit appartement is een aanrader .

Net appartement, mooi uitzicht!

W.F.
7-9-2010

Wij waren hier van 28 augustus tot 4 september 2010. Mooi en schoon appartement met ruime parkeergelegenheid. Stranden zijn dichtbij en winkeltjes, restaurantjes ook. Wel een auto of fiets nodig! Appartement word verder niet schoongemaakt als je er bent, dus wel zelf toiletrollen, afwasborstel, schoonmaakdoekjes e.d. meenemen. Handdoeken voldoende aanwezig voor 1 week. En aangezien er nogal wat muggen waren is een klamboe of antimuggenspul ook geen overbodige luxe. Bij het appartement zit ook een restaurant, prima eten, maar ze spreken vnl. italiaans.

Zeer goed!

Fam. Dirks
24-7-2010

Verblijfsduur van 10 t/m 21 juli 2010

met het z'n vieren (2 kinderen).

Een prima, schoon app.complex met airco en zwembad. Vanaf Grosseto (15 km) met de trein,(niet duur),zijn de grote steden zoals Sienna en Rome goed te bereiken. Mooie stranden al vanaf 2,5 km afstand.

Mooie appartementen maar geen sfeer

mfvl
20-7-2010

Enkele dagen hier in een appartement gezeten. Kamers zijn ruim, zwembad is mooi maar het is allemaal nog zo kaal. Geen bomen voor een beetje schaduw. Het strand (prachtig zandstrand) is te ver weg om te lopen. In Principine zijn 1 supermarkt en 3 restaurants, anders moet je naar het nabij gelegen Marina voor een grote supermarkt

goed complex echter ver weg van alles

n.de Bekker
12-10-2009

nieuw nog steriel complex. weinig sfeer.

voorzieningen prima, goede service.

Jammer dat het ver van strand, plaats e.a. voorzieningen ligt.

minimaal fiets nodig om ergens te komen.

Vrij nieuw complex dicht bij strand

Jo en Marlou van Houte
5-6-2009

Dit app.complex bezocht van 23 mei t/m 3 juni,zeer mooi complex, ong 2 km van strand(zeer mooi strand)Principina a mare is een echt vakantie dorp met klein suppermarktje,waar alles te krijgen is.Complex heeft verder een mooi zwembad en uiterst vriendelijke medewerkers.In het voor en najaar zeker een aanrader,enig min puntje de bekenste steden zijn 100 tot 200 km rijden met de auto, al kan men uitstekend gebruik maken van de trein,vanaf grosetto rijd deze naar alle bekende steden en is niet duur.

fijn complex, met auto dicht bij strand en stad {grossto} heerlijke vakantie adres nieuw en zeer schoon maar staat in de middel of nowhere ondanks dat een fraai app. complex!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Il Tombolo in Principina a Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Il Tombolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Il Tombolo scoort een 7.44 uit 10 op basis van 9 reviews.