Camping La Principina

ItaliëToscanePrincipina a Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Principina voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 8 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 8 reviews
  • 6Waardering
  • 6.1Eetgelegenheden
  • 5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

8 Reviews over La Principina

• 4Esmee07-08-2018

Nooit meer

Het leek ons een prima camping om door te trekken en iets te zien van Toscane. Dit bleek niet zo te zijn. We kregen een plekje met schaduw die groot genoeg was voor onze tent en auto. De rest van de camping is praktisch leeg. Op een paar Italianen na die (denk ik) de hele zomer verblijven en dan ook zon beetje alles mee hebben (hond, kat, tv, stofzuiger, grote koelkast, etc). Het sanitair was prima. In 1 gebouw hebben ze alleen sta toiletten. In het andere toilet gebouw hebben ze wel normale wc’s. ‘S avonds is er wel een avond programma. We zijn even wezen kijken en het zag er wel gezellig uit. Toen wij even naar de supermarkt waren op het camping terrein is wel onze portemonnee gestolen die in de tent lag. We hebben dit gemeld en ze vonden het erge vervelend maar konden helaas niks doen. Maar iemand had dus wel in onze tent gerommeld. Het restaurant heeft erg vriendelijke bediening. Ze spreken een woordje Engels en deden erg hun best

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 1Ciopy17-08-2016

Roulotte da incubo

Campeggio fatiscente, animazione discreta, le distanze da loro indicate non corrispondono ci sono 20 minuti di strada da percorrere a piedi e sotto il sole! X quanto riguarda il soggiorno in roulotte..lasciamo perdere..vecchie,piccole,claustrofobiche ..e invase dai ragni!! Vacanza da incubo!!

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9anna severino16-02-2016

Camping la principina

frequento il camping da quando avevo i bambini piccoli. Ora che sono diventati genitori a loro volta, a distanza di anni lo frequentiamo ancora.. Questo campeggio ha offerto tanto, ultimamente meno, ma è un oasi di pace, la pineta bellissima le piazzole spaziose. Noi confidiamo nella nuova direttrice Laila, persona instancabile e affabilissima e nella ripresa di questa struttura.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Tasinato Katia19-08-2014

potrebbe essere meglio

Il campeggio non é molto organizzato, sia per quanto riguarda le piazzole che per quanto riguarda il servizio navetta da e per la spiaggia. Non sono i 700metri detti da loro ma la distanza alla spiaggia é superiore a piedi ci vanno circa 20 minuti...

• 4Eetgelegenheden
  • 8monique31-07-2013

Nog eens een Echt Italiaanse plek!

Wij zijn weer terug uit Italie, waar we twee weken op camping Principina in een safaritent hebben gezeten ! Wij hebben daar een fantastische tijd gehad: de tent was super, het strand echt "mooiste van de omgeving!", mensen op de camping zeer aardig (en echt alles Italiaans, Heerlijk!). Wel zo Italiaans dat er rekening gehouden moet worden in hoogseizoen met elke avond tussen stipt 22h00 en 24h00 hun italiaanse avond op de camping dat wat "geluid" met zich meebrengt, de ene avond wat harder dan de andere, maar wij vonden het erbij horen en hebben ons er absoluut niet aan gestoord. De overige tijd is het super rustig en ook na 24h00 absoluut geen lawaai. Bezoekje Rome meer als de moeite waard, Sienna fantastisch...en de vele kleine dorpjes in de regio ook super! Alleen het mondaine Porto San Stefano viel ons enorm tegen....maar verder Echt voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
  • 3Fabrizio29-08-2011

Sconsigliato

Adesso scrivo io, un utente-cliente e non un gestore (come le altre due rece) Ben posizionato...e stop. Servizio pessimo, lentezza nel riceverci, lentezza nel servire al ristorante (oltre 30 minuti di attesa per una pasta...una, perchè l'altra se la sono dimenticata) prezzo alto nel ristorante-pizzeria. Piazzole molto ampie ma colonnine della corrente pessime sia in qualità che in funzionalità, con un semplice phon 1000w saltava dopo 50 secondi la corrente. Servizi igienici...vecchi, rotti e maleodoranti. Servizio nolo bici carissimo e ovviamente alla mia domanda "come devo fare per noleggiare una bici?" la risposta è stata "mi deve lasciare 20 euro di cauzione...." si ma poi???? Le bici hanno fatto la guerra d'africa, vecchie e arrugginite...vogliono 7 euro al giorno per quei rottami. Casino (da parte di campeggiatori) fino alle 4 del mattino per 7 notti consecutive, dormito un cavolo!!!! La loro riposta è stata "è normale nella settimana di ferragosto"...ma siete pazzi??? Sconsiglio.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9franca e giovanni08-06-2011

campeggio molto bello

il campeggio principina è un campeggio meraviglioso, dove si vive bene e da dove non vorresti mai andare via. Con questa nuova gestione ci troviamo più sicuri e tutto è più bello. Grazie

• 8Eetgelegenheden
  • 9beatrice07-06-2011

posto calmo tranquillo vicino al mare

nuova gestione , si vede sta cambiando con dolcezza e classe

• 9Eetgelegenheden

Camping La Principina info