Reviews over Pratovecchio

FANTASTISCH!!!!

Mille Steve,
    2-8-2013

Het authentieke Toscaanse 'gevoel'! Het huis is gelegen in een prachtig dorpje op 720 meter hoogte ( Casalino). Alles, maar dan ook alles is aanwezig wat een mens wenst....alle comfort van thuis vind je hier en boven alles is dit een heerlijk koel huis tijdens bloedhete dagen en nachten. Met zijn middeleeuwse muren van 60 a 70 centimeter dik is het goed gewapend tegen de hitte. Het terras is gelegen op de hoogste verdieping en bied een sensationeel uitzicht....wel voorzichtigheid geboden als de wijn in overvloed heeft gevloeid....trapjes naar beneden om te gaan slapen! De eigenaars zijn fantastische, lieve, hulpvaardige mensen die je op elk ogenblik willen helpen met raad en daad. Kortom, onze beste vakantie ooit!!! We gaan volgend jaar zéker terug!

zeer rustig en authentiek

Verstraeten,
    13-2-2013

vriendelijke eigenaars, helpen bij plannen uitstap. Omgeving zeer groen en prima voor ons, wandelaars en kunstliefhebbers

enorm meegevallen

Gerard,
    10-2-2013

fantastisch uitzicht, immens veel stilte en vriendelijk echtpaar

great place lovely owners PEACEFULL

Allworld-Roskam & Friends,
    9-8-2012

wonderfull views, area, lovely people nice food. that's holliday!

superspot!

Vandevelde,
    30-7-2012

rustig, gemoedelijk en culinaire verwennerij in de omgeving. Uitbaters supervriendelijk en wijzen je de mooiste plekjes. Wij hebben in ieder geval genoten. DANK U! Jos en Frank

Pratovecchio scoort een 8 uit 10, op basis van 10 reviews