Camping Enfola

0Tonen op kaart

6 Reviews over Enfola

• 9Irma18-08-2021

Geweldig!

Kleine terassen camping met prachtige plekken ( bijna allemaal zeezicht). Heerlijk rustig en een fenomenaal uitzicht. Ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Heerlijke koffie en eten in het barretje en restaurant. Leuke duikschool. Een echte aanrader

• 9Miranda08-08-2019

Kleine heerlijke camping aan zee

Schitterend gelegen kleine camping op het prachtige Elba. Uitzicht vanaf de terrassen is super. Duikschool onder bij het Prive strandje, goed restaurant op de camping. Geen winkeltje er is wel brood te verkrijgen in de ochtend. Geen animatie, maar alleraardigste en behulpzame eigenaren. Wij hadden gereserveerd en de mooiste plek van de camping.

• 9Helma01-07-2017

Geweldige plek

Camping Enfola is een fantastische camping voor een verblijf op Elba. Rafaella is de perfecte gastvrouw: geïnteresseerd en persoonlijk. Omdat wij vroeg boekten kregen we plek nr 10....echt een dikke 10!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Maximus03-08-2016

Un Paradiso

Totalmente immerso nella macchia, adagiato su un lato del promontorio enfolano a strapiombo sulla bellissima spiaggia dell' enfola (http://www.elbalink.it/elba/spiaggia-dellenfola/), in questo campeggio vivrete una full immersion nella natura tra Gabbiani e panorami mozzafiato. La struttura e' naturalmente disposta su terrazze e grazie anche alla massiccia presenza di stranieri e alla totale assenza di animazione rimane molto tranquilla, se non fosse per il vociare proveniente dalla limitrofa spiaggia e dal ristorante annesso, sarebbe un oasi perfetta. Noi siamo stati l' ultima settimana di Giugno e' sinceramente i servizi igenici erano un po' carenti in fatto di pulizia, Ci auguriamo che sia stato un caso sporadico perche' la struttura merita proprio e i titolari sono stati sempre cordiali e gentilissimi, approfittiamo per ringraziare Raffaella per la stupenda piazzola che ci ha riservato e che ha reso il Ns. primo soggiorno all' Elba indimenticabile. Sicuramente ci rivedremo anche in futuro.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Susan05-08-2015

Camping aan baai met helder water

(Terrassen-)camping aan baai (rots-strand) waar je in helder water prachtig kunt snorkelen (waterschoenen vereist). Vanuit ons plekje hadden wij een adembenemend mooi uitzicht op de zee. Sanitair is goed. Er is brood op de camping te koop.

• 9Wim31-07-2015

Prachtige camping aan mooi strand, pareltje!

Prachtige camping aan mooie baai. Ruime plaatsen. Sanitair top. Camping ligt aan een mooie baai. Ideaal voor kleine kinderen. Het water loopt langzaam af. Prachtig helder water. Water schoentjes wel vereist. Leuk restaurant waar je lekker kan eten. Klein winkeltje, verwacht hier weinig van. Genieten op een prachtig stukje Elba!

• 10Staat v/h sanitair

Camping Enfola info