Hotel Club Airone

ItaliëToscanePortoferraio (op Elba)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Club Airone voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Club Airone

• 0Henk, Marian en Jasmijn13-08-2010

Wat een topper!

Zeer goed hotel. Het hotel bestond uit veel Italiaanse gasten ook de animatie is geheel in het Italiaans, maar dat vonden wij juist leuk. Heerlijk eten! Verwacht geen patat maar echt heerlijk Italiaans eten, ook het ontbijt was heerlijk. Mooie schone kamer. Unieke prachtige locatie aan een baai met veel ruimte. Mooi zwembad met groot bubbelbad. Prachtig groot kinderbad. Alles zeer schoon onder toezicht van badmeesters. Tientallen mooie stranden op korte afstand te bereiken. Er kan bij de receptie van het hotel stoelen met parasol gereserveerd worden (gratis) voor 1 van de stranden op 10 minuten rijden (parkeren bij de discotheek gratis). Het hotel beschikt over een atletiekbaan, tennisbaan, voetbalveld, hardrenparcours etc. Ruime parkeerplaatsen bij het hotel. Het personeel is zeer vriendelijk. Wij hebben een geweldige week gehad!

• 8Rosan de Waal24-08-2009

Goed luxe hotel,

Het hotel is goed. Het eten was minder dan ik had verwacht. Helaas waren er veel kleine kinderen. In het hotel was alles gericht op de kinderen van 4 tot 12 jaar en vooral Italiaanse kinderen. In het hotel spreken ze vooral Italiaans. Het personeel kan bijna geen andere talen. Dit is soms erg lastig. Het strand van het Hotel is geen echt strand. In het water kan je niet zwemmen, maar dat is niet erg.Het hotel heeft het zwembad gevult met zoutwater. Het eiland is prachtig en het is aan te raden om de mooie andere stranden te bezichten en te zwemmen tussen de vele vissen (het water is echt glashelder).

• 9ron en hetty27-07-2008

Een hotel om aan te bevelen

Een zeer goed geleid hotel eten was uitmuntend en dat voor half pension in Italie. Het Hotel kent veel Italiaanse gasten met gezinnen. Er wordt ook veel voor kinderen gedaan een goed animatie team. Maar je kunt er ook goed terecht als echtpaar. Het Hotel ligt net even buiten de stad dus rustig maar je kunt makkelijk naar het centrum toe rijden. Wij hebben er een fijne 10dagen gehad

Hotel Club Airone info

Veilig betalen met