Vakantiehuis Susanna

Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Susanna in het Nederlands

Charlotte
4-8-2012

We werden heel aangenaam ontvangen door Filipo, de zoon van de eigenaars. (spreekt als een van de weinige Italianen die we tegenkwamen engels).

Mooi huisje. Prachtige, zeer goed onderhouden tuin (wordt besproeid, en komen ze onderhouden - maar hier heb je absoluut geen last van).

De niet-hoorbare muggen kunnen wel lastig zijn. Een tip tegen jeukende muggebeten: tandpasta! 't ziet er niet uit maar het helpt wel fantastisch tegen de jeuk!

Wij hebben bijzonder genoten van ons verblijf in Casa Susanna en zijn van plan om er nog eens terug te keren. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het uitzicht vanaf het hooggelegen huisje op het dal is prachtig. Nadeel is de lastige bereikbaarheid via een smalle, bochtige en steile weg. Het huisje en de tuin zijn goed onderhouden. De grote tuin is volledig omheind en biedt veel privacy.

De keuken is groot, de woonkamer is wat klein (al hebben wij daar geen last van gehad: we hebben de hele dag buiten gezeten). Neem wel muggen-verjaag-middelen mee, want de kleine mugjes kunnen gemeen bijten!

De heuvelachtige omgeving nodigt uit tot wandelen en (race)fietsen.

Klein nadaal is dat er geen supermarkt in de buurt is. Je moet dus wel een eindje rijden voor de boodschappen. De bakker in het dorp verkoopt wel wat levensmiddelen voor de eerste nood.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Susanna in Porciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Susanna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Susanna scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.