Reviews over Poppi

Prachtig gelegen in een oase van rust

Jw Sinck
    12-8-2016

Niets voor ons om voor de 4de keer naar een zelfde bestemming te gaan in 17 jaar tijd maar het voelt als thuiskomen in een schitterend landhuis ingericht als museum en toch goed toegankelijk voor kinderen.

Eenvoudige keuken met vaat wasser. Gastheer Giorgio kookt gratis 1x per week voor alle internationale gasten.

Stad Arezzo rustig/fantastisch en slechts 45 minuten rijden. Florence nog mooier en groter en veLe malen drukker dik uur rijden

Amazing!!!!!

carlos
    7-1-2015

staff and lovely place. New structure and clean. We will return in the summer to enjoy the pool.

Carl, stefanie, Joei and nik

Speciale

carlo
    5-12-2014

Ambiente familiare, curato nei dettagli, pulito e in posizione comoda per raggiungere i luoghi d'interesse. Rapporto qualità prezzo ottimo. Stanze spaziose.

Fantastische plek

K. Agricola
    13-7-2014

Prachtig gelegen met geweldig uitzicht.

Zeer gastvrij met o.a. heerlijke dineravond.

Appartementen compleet en goed ingericht.

Schoon en kindvriendelijk.

Mooi zwembad.

Een aanrader!!!

Geweldige plek

Carin ooms
    14-8-2013

Voor elke verwende italieganger is dit oord een echt feest, prachtig uitzicht, bereikbaarheid tot winkels en steden goed te doen. zeer smaakvol en ruim ingericht. Een zwembad met het uitzicht op het dal, en een mooi onderhouden tuin. Aan elk detail is gedacht!. Wij komen al 20 jaar hier met enige regelmaat en elk jaar wordt het mooier. De 3 badkamers, 2 slaapkamers met goede bedden en lekker binnen kunnen zitten als de muggen buiten te vervelend worden, met sfeervolle verlichting en goed zitcomform maakt het een zeer aan te bevelen lokatie.

Poppi scoort een 8 uit 10, op basis van 7 reviews