Sorteren

Reviews over Pontremoli

Hier kom je tot rust

Erwin
    16-7-2015

Vriendelijk onthaal ( Engels ).Ontbijt en avondmaal was buiten te doen, lekker eten ! Personeel heel vriendelijk. We hadden een kamer met tuintje. Kan je zo naar het zwembad wandelen.Dagelijkse grondige schoonmaak van de kamer. Mooie tuin met ligstoelen en parasols. Proper zwembad. Niet echt geschikt voor heel kleine kinderen, geen speeltuin.Pontremoli op 20 min stappen, bakker, supermarkt. Woensdag en zaterdag markt in het oude stadsgedeelte. Ideaal om tot rust te komen. Goed vertrekpunt om een dagtrip te doen ( La Spezia, Cinque terre, Parma, etc ).

Uitstekende agriturismo in Toscane

J.
    10-7-2012

We hebben een prima ervaring gehad bij deze agriturismo. Ontvangst was hartelijk, in (gebrekkig) Engels, maar wel servicegericht. De ligging v/d accommodatie is super, maar in verhouding tot 'grote' bezienswaardigheden in Toscane enigszins beperkt; er is een relatief lange reistijd tot bijv. Lucca, Pisa of Milaan. Prima optie is om de trein te pakken vanuit Pontremoli. Ontbijt en diner zijn in orde, al is het jammer dat 'kraanwater' wordt verkocht als mineraalwater. Ook is de wijnkaart redelijk beperkt (veel wijnen zijn niet meer voorradig m.u.v. de duurdere flessen...). Huiswijn is kwalitatief echter beduidend slechter en voor ons dus geen alternatief. Jammer is ook dat bij het diner niet uitgelegd wordt wat je zit te eten; de bereidwilligheid, als vooral ook een gebrek aan

kennis van de Engelse taal bij het personeel zijn hiervan vooral de oorzaak. De accommodatie is verder keurig verzorgd en wat ons betreft zeker een aanrader als agriturismo in Toscane.

Geweldige plek

Dirk
    6-7-2012

Heerlijk rustig gelegen. Ver van de openbare weg. Mooie ligweide. Schoon zwembad. Goede service. Wij hebben in twee heel verschillende kamer gelegd, eerst een kleine met één klein raampje. Na twee nacht konden wij verplaatsen naar een grote kamer met een fantastisch uitzicht. Het eten is geweldig. Personeel is aardig en vriendelijk en hielpen direct als je iets wilde hebben. Verder geen contact. Er waren twee personen van het personeel dat Engels of Duits sprak. Ondanks dat wij het heel goed gehad hebben gaan wij echter niet meer terug.

Heel mooie lokatie in rustige omgeving

japjanssen
    29-6-2012

Echt een hotel zoals de streek doet vermoeden. uitermate rustig, een een goede bediening

Voor wie houdt van rust en zeer lekker eten.

Katrien marievoet
    19-8-2011

Het avondeten is een echte must in dit resort. ( rustig eten aan een gezellig tafeltje in de tuin, met uitzicht op de bergen, zalig) De rust in dit hotel beviel ons zeer.

Pontremoli scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews