Pontremoli

Reviews over Pontremoli

Mooi oud stadsgedeelte

Erwin,
    16-7-2015

Hier zijn ze nog niet echt voorbereid op de toeristen. Er is zoveel moois te bezichtigen in het dorpje en omgeving maar ze zijn er echter niet klaar voor. Dringend nood aan het aantrekkelijker maken voor de toeristen. Zeker wat de natuur betreft. Men zou er mooie wandelwegen kunnen maken en meer aandacht moeten geven aan de watervallen en canyon. Er staan wel pijlen maar de weg er naar toe is niet echt duidelijk. Hier kan men meer uithalen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Pontremoli is leuk, maar niet meer dan dat!

J.,
    10-7-2012

Pontremoli is een leuk dorpje met een klein centrum. Er zijn wat winkeltjes en een kerk. Ook kun je er minimaal een tweetal supermarkten vinden. Extreem dynamisch en levendig is het dorp niet, wij hebben het zelf vooral gebruikt als opstapplaats voor de trein, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we ook dorpjes gezien hebben die saaier waren. Met een niet al te hoog verwachtingspatroon kun je jezelf er dus misschien best vermaken.

Gereisd met partner in Mon Jun 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hadden het wel voor elkaar

jasper de koster,
    4-2-2008

Wij hadden het wel voor elkaar. Villa op een heuvel met eigen oprijlaan, tennisbaan en zwembad. Pontremoli is een overzichtelijk dorpje met heel erg aardige mensen. Leuke restaurantjes, vooral in de smalste straatjes. Ideaal gelegen voor leuke uitstapjes.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk stadje, mooi kasteel, oude bruggen

Henk,
    28-9-2007

Leuk stadje, mooi kasteel, oude bruggen. Ligging in de buurt van mooi natuurpark. Ca 30 km van de kust en ca 50 km van Cinque Terre. Goede en minder goede restaurantjes die overigens om ca 19.00 of 20.00 open gaan. Dus geen strand, wel leuke wandelgelegenheid langs rivier nabij Filatera en in de bergen voor degenen die beter te been zijn.

Gereisd anders in september 2007
Pontremoli scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews