Hotel Fattoria Settepassi

Hotel Fattoria Settepassi

Kleine hotelsWeer vandaag36°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Fattoria Settepassi voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Fattoria Settepassi in het Nederlands

Rustie gelegen

John en Engelina Eilert
18-5-2016

Het hotel is erg rustig gelegen. Een navigatiesysteem, om het hotel te vinden, is een aanrader! De kamers zijn ruim, wel wat donker. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is eenvoudig, het diner erg lekker! Het hotel ligt erg gunstig voor het bezoeken van Luca, Pisa en Florence.

Gereisd Met partner in mei 2016

super leuke vakantie gehad

Devlaminck Karel
19-9-2012

Wij hebben een super leuke vakantie gehad met onze twee dochters van 10 en 13!! De kok kon s'avonds meestal een eenvoudig maar super gerechtje uit zijn mouw schudden! Heel gezellig met verse producten van de boerderij in een ideaal sfeertje buiten. S'morgens een eenvoudig ontbijt, maar naar onze normen goed! Ook perfecte uitvalsbasis om mooie uitstappen te doen! grote kamers(voor ons van minder belang). Wat vooral van deze plaats kan gezegd worden was de warme omgang met het personeel!! Echt genieten in the middle of nowhere.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

mooi zwembad en heel rustige en mooie ligging

kathy en bert
26-1-2012

Wij zijn hier enkele jaren geleden geweest met onze 2 kinderen en hebben ons goed geamuseerd. Mooi, proper zwembad, lekker eten. Communicatie louter in het italiaans !! Ruim en proper appartement gekregen en 4 persoonskamer geboekt (leuke verrassing). Voor wie de rust wil zeker aan te raden ! In het weekend wel het zwembad vermijden door overbevolking van de' locals'. We willen hier wel nog terug komen !!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2007

voldeed volledig aan onze verwachtingen !

martine
15-7-2011

Voor wie een rustige bestemming zoekt maar toch de mooie Italiaanse steden zoals Pisa, Lucca, San Gimignano, Firenze, Siena wil bezoeken is dit verblijf ideaal gelegen ! Kleine Fattoria met slechts 8 kamers, typisch italiaanse keuken, propere en grote kamers en mooi zwembad. Kortom, wij hebben een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Ideale uitvalsbasis voor uitstappen

Hilde Reynders
1-9-2010

Kleinschalige Fattoria in een zeer mooie rustige omgeving. Als je hier met de auto bent, kan je oneindig veel mooie uitstappen maken. Snelweg ligt op 5 km. De kamers waren groot en rustiek ingericht. Het ontbijt was ruim voldoende en het diner heerlijk, op z'n Italiaans. Een groot zwembad met een ligweide en strandstoelen. Het zwembad was ook toegankelijk voor niet-hotelgasten, maar daar had je enkel in het weekend last van. Dan was het er best druk. De uitbaters spreken enkel Italiaans en zeer weinig Engels. Een minpunt misschien: er was geen apart terras waar je 's avonds nog kon buiten zitten met een boek of een drankje. Sommige kamers hadden wel een balkon.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooie uitvalsbasis

djdekievit
8-8-2010

Dit hotel heeft ons geboden waar we naar op zoek waren: een rustige omgeving van waaruit voldoende boeiende plaatsen te bezoeken waren, goed eten, een prima kamer en een lekker zwembad (waar overigens ook locals komen). De service was goed, ook al sprak de ober alleen maar Italiaans. Als je een auto tot je beschikking hebt, is dit hotel een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2010

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fattoria Settepassi in Ponte Buggianese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fattoria Settepassi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.