ItaliëToscanePontassieveAppartementen PontassieveAppartement Tuscan Farm - Podere Vignola

Appartement Tuscan Farm - Podere Vignola

ItaliëToscanePontassieve

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Tuscan Farm - Podere Vignola voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Tuscan Farm - Podere Vignola

• 10Daphne25-08-2017

Paradijs in Toscane

Wij waren laat met boeken en dan ook extra verrast door deze locatie. We hadden een prachtig en ruim appartement met twee badkamers en drie slaapkamers. Alles was aanwezig. De Podere ligt schitterend op een heuvel omringd door wijngaarden. Vanaf het zwembad is het uitzicht fenomenaal. Er zijn vijf appartementen en toevallig waren er meerdere Nederlandse gezinnen zodat de kinderen onverwacht ook nog vriendjes maakten. Florence is een half uur rijden, grote supermarkt en top restaurantjes op 10 minuten. Beddengoed, handdoeken en eind schoonmaak waren inbegrepen in de prijs. De eigenaren zijn ontzettend aardig. Veel privacy. Voor de rust zoeker die het echte Italië wil proeven. Onze kinderen vonden dit leuker dan het vakantie park waar we de week erna zaten!

• 8Wat een fijne plek!17-08-2015

Topweek gehad!

Het is even zoeken, maar de plek van deze agriturismo is prachtig. Heerlijk rustig met uitkijk over de wijngaarden en het Toscaanse landschap. Kinderen konden lekker hun gang gaan en het mooi gelegen zwembad is veelvuldig gebruikt. Florence is heel erg goed met de trein te bereiken vanaf het station in Sieci (20 minuten).

Appartement was prima en binnen lekker koel ondanks de hitte buiten (in de week dat wij er waren tussen de 35-40 graden).

Gastheer Giovanni spreekt prima Engels en lost alle eventuele problemen snel op. Op maandag kwam er een locale boer op de Podere om producten te verkopen. Leuk en ongedwongen en bovendien erg lekker. Die week werd er ook voor de eerste keer op donderdag een diner georganiseerd waarvoor iedereen zich in kon schrijven (moesten minimaal 10 personen zijn). Dit was ook erg leuk en lekker.

• 8T&P14-05-2013

Mooie ligging

Vijf nachten in Podere Vignola verbleven. Mooie voormalige boerderij verbouwd tot 5 appartementen met internationale gasten, weinig Nederlanders. Een oase van rust tussen de wijnvelden. Mooi appartement met 2 badkamers en een complete keuken met oven en vaatwasser. Een heerlijk dakterrras en zitjes in de tuin. Vertier voor de kinderen in de vorm van een tafeltennistafel. Het zwembad ging pas eind mei open alhoewel het voor ons al zwemweer was. Goede ligging op 1,5 km van het station van Sieci. Gratis parkeren en voor een prikkie in 20 minuten naar Florence (station Santa Maria Novelle). Verschillende supermarkten in de directe omgeving (minder dan 5 km).

Appartement Tuscan Farm - Podere Vignola info

Veilig betalen met