Hotel La Sorgente Countryresort

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Hotel La Sorgente Countryresort
8,5

2 reviews over Hotel La Sorgente Countryresort in het Nederlands

De accomodatie (La Sorgente di Fransesca) is een verbouwde boerderij uit 1400, maar dan op een luxe en prachtige manier gedaan. Op een heuvel midden in een olijfboom- en wijngaard zijn in een paar gebouwen (farmhouses) een aantal kamers en appartementen gemaakt , die zeer goed, sfeervol en met goede smaak zijn ingericht.

Een rustige omgeving met eigen zwembad en volop plaats om op mooie ligbedden en fauteuils te liggen of te zitten. ´s Morgens wakker worden van het gezang van vogels met uitzicht op de Toscaanse heuvels: dat is standaard.

Het ontbijt is redelijk eenvoudig maar wel goed, met regelmatig speciaal zelf gebakken brood. Diner kan speciaal voor de gasten worden gemaakt volgens

Toscaanse keuken, maar daar hadden wij geen ervaring mee.

Personeel is vriendelijk en doet zijn/haar best, niet iedereen spreekt Engels, maar dat geeft geen problemen. We hadden een hotelkamer en dus werd elke dag netjes schoongemaakt.

Op 15 autominuten van Florence, of met de trein.

Rustig gelegen met prachtig uitzicht

Sylvie
26-8-2010

We waren aangenaam verrast al toe te komen, prachtig gerestaureerd gebouw, mooi zwembad, prachtige ligging. Spijtig genoeg kon het eten ons niet bekoren.

Het is een plek om rustig te vertoeven en kort bij Firenze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Sorgente Countryresort in Pontassieve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Sorgente Countryresort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.