Bed and Breakfast Podere Cerale

Bed and Breakfast Podere Cerale
9,9

17 tips over Bed and Breakfast Podere Cerale

Ad van Dooijeweert, 30-6-2015
In de aanwezige mappen staan leuke uitstapjes naar bezienswaardigheden
Marion Fagel, 1-6-2015
Geef je op om in de avond mee te eten! Een drie-gangenmenu waar menig restaurant niet aan kan tippen.
Eric en Ineke, 23-5-2015
Maak de wandeling rondom podere cerale!

Peter , 17-1-2014
verken de omgeving en ga regelmatig uit eten in de buurt!
geam, 4-10-2013
Eet lekker mee als de heren koken, want dat kunnen zij geweldig! Geniet van de wandelingen en bezoek Populonia strand.
Joke en Theo, 31-8-2013
Vanuit de Podere Cerale kun je "alle" bezienswaardige Toscaanse steden bezoeken. In het naburige Lardello veel interessante informatie over geothermische energie. Vanuit de Podere is een aantal fraaie wandelingen uitgezet. Toplocatie!

Heidi Hanssen, 18-6-2013

Je kunt van hieruit naar meerdere steden zoals Pisa en Siena, maar ook de kust ligt binnen handbereik

Of oude dorpjes aandoen en een wijntje proeven bij een van de wijnboerderijen

Joyce, 12-6-2013
Wij hebben 3 avonden gegeten bij Podere Cerale en alle keren was het geweldig. Vanuit Podere Cerale kun je prima naar Florance, Luca en Sienna.
Carin Post, 27-5-2013
Maak gebruik van de 2 mappen met tips voor uitstapjes voor steden en wandelingen in de omgeving
CJ Pronk, 29-10-2012
Spreek in ieder geval af dat je de eerste avond mee wil eten. Je kunt dan zelf beoordelen hoe goed dit is. De map met bezienswaardigheden zijn allemaal zeer de moeite waard om te bezichtigen of te bezoeken. We zijn op veel bekende plaatsen geweest inclusief de kust.