Bed and Breakfast Podere Cerale

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Podere Cerale
9,7

171 reviews over Bed and Breakfast Podere Cerale in het Nederlands

Wow, wat een prachtige plek!

Miranda Grootveld
24-9-2018

Eerste keer Italie, wow wat een ervaring zeg, ik heb optimaal genoten hier!

Alles klopte, de gastheren Joep en Jan Pieter weten hoe ze de gasten het goed naar hun zin kunnen maken. Prachtige locatie, heerlijk eten en zalige wijnen..........wat een genot en wat een rust. Het ontbijt met uitzicht over de vallei, ja het is was een overgetelijke ervaring.

Geweldig!!

Cokkie
9-9-2018

Een prachtige locatie, mooie hoeve, heerlijke kamers en de gastvrijheid en kookkunsten van Joep en Jan Pieter!! Hun kennis over producten en Italie - wat heb ik een geweldige tijd gehad. Niets dan lof!!!

Absolutely Fabulous 👏🏽👏🏽👏🏽

Renate Mientjes
7-9-2018

De locatie!! Het eten!! De gastheren!! Zoooo bijzonder en tiptop schoon! Heel veel dank Joep en Jan-Pieter voor het geweldige verblijf!

hilda schram
7-9-2018

Wat een geweldige locatie.

Prachtige kamers van het ontbijt tot het diner wat een verwennerij.

En de gastheren Top kom hier zeker terug.

Alles kan, niets moet: dolce far niente.

Hetty
28-8-2018

Wat hebben ze ons verwend, die twee zalige gastheren! Geen moeite teveel. “Alles mag, niets moet” zeiden ze bij aankomst, maar dat is niet helemaal waar, want je MOET toch nog een bordje extra opscheppen en je MOET toch nog een lekker glaasje zelfgemaakte limoncello na het eten en je MOET kiezen waar je het beste van het fabeltastische uitzicht gaat genieten. Pff, dat maakt het verblijf in de prachtige Podere er een vol met keuzestress. Verder niets dan lof voor de hartverwarmende ontvangst, de fijne, brandschone kamer, waar je met open ramen slaapt en alleen de vogeltjes hoort, het fantastische eten, de uitstekende tips voor bezoek van de steden (ook waar je het beste kunt parkeren, van welke kant het het mooist is om de toren van Pisa op te zien doemen, etc, etc.). En nu MOET ik alleen nog gaan afvallen....

Toscane zoals het moet zijn

Evelien en Kate
28-7-2018

Heeerlijke plek, top gastheren die professioneel en heel sociaal zijn.

Zij geven goeie service zonder te overdrijven.

Podere is een plek waar we ons welkom voelen en ons eigen gang kunnen gaan.

Echt een aanrader!

Hemel op aarde

Monique en Frans Janmaat
20-7-2018

Alles is al geschreven. Het enige dat wij kunnen en willen doen is ons aansluiten bij die 164 uitmuntende reacties (op één na).

Fantastische plaats

Elke Tytgat
19-7-2018

Ik kan echt niets negatiefs vermeldens over podere cerale het is er van begin tot einde genieten.

Kamers:zijn basic maar je hebt alles watje nodig hebt

Hygiëne:niets op aan te merken

Eten,ontbijt:iedere ochtend bakt Joep zelfgemaakt brood met bijhorende zelfgemaakte confituren,ook iedere dag ander kaasje en vleeswaren

Avondmaal: Italiaanser kan niet,Jan Pieter kookt heerlijk ik kan daar echt niets op aanmerken en hun zelfgemaakte huiswijn die past er heel goed bij.

Wij zijn er al 2x te gast geweest en we weten nu al zeker er komt een derde keer.

Ook deskundige uitleg bij het maken van uitstapjes geven ze je heel goede tips.

Dikke pluim voor Joep en Jan Pieter

Een B&B waar we graag terugkomen!

Lennie en Charles
5-7-2018

Prachtige locatie met zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om je verblijf tot een waar feest te maken.

Fantastische locatie met vriendelijke top service!

Hanny & Rob Snoeck
2-7-2018

Het was voor ons een bijzondere ervaring bij Jan-Pieter en Joep in het schitterende Toscane. Jan-Pieter kenden we al van jaren terug en met Joep was het een nieuwe kennismaking. Wat een service en gezelligheid geven deze mannen de gasten en niets is hen teveel! Onder het genot van wat klassieke muziek schildert Jan-Pieter zijn moderne doeken en Joep serveert de heerlijke gerechten in het bijzonder de toetjes. Je kan in de omgeving mooie wandelingen maken met de hoeve als startpunt. Er zijn beschrijvingen op papier beschikbaar en de hond Boris loopt dan gezellig met je mee. In de leuke plaatsjes in de buurt zijn goeie restaurantjes te vinden en je kan er ook desgewenst boodschappen doen. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt want we aten iedere avond gezellig met de mannen mee. Joep en Jan-Pieter kunnen geweldig koken en maken gebruik van seizoen ingrediënten. Het waren super fijne dagen en we komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Podere Cerale in Pomarance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Podere Cerale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.