Bed and Breakfast Podere Cerale

9,6

157 reviews over Bed and Breakfast Podere Cerale in het Nederlands

Superfantastisch

Marcel en Anne-Marie, 4-10-2017

Alles wat mensen hier beschreven hebben klopt. De gastvrijheid is super, het eten fantastisch, de kamer was top en de omgeving zo mooi. De gastheren Joep en Jan Pieter zijn geweldig en staan altijd voor je klaar. Ze hebben tips als je naar een stad wilt, ergens wilt eten of een wandeling wil maken. Het is zelfs zo goed bevallen dat we een optie hebben genomen en hier in het voorjaar weer terugkomen. Heerlijk relaxen en doen waar je zin in hebt, want dat kan daar gewoon. We verheugen ons er al weer op.

il dolce far niente #PodereCerale

Conny Diels, 1-9-2017

Onthaasten in Toscane bij de sympathieke gastheren Joep & Jan Pieter midden in de natuur. Waar je verwend wordt vanaf het ontbijt tot er hemelse & pure gerechten worden geserveerd tijdens het diner. Een huiselijke sfeer is 1 van de belangrijkste ingrediënten. De gastheren staan steeds klaar met praktische tips en adviezen waarmee de dag kan worden gevuld in Toscany. Een plek om nooit te vergeten en waar je terug naartoe wil

Fantastische bed and breakfast waar we graag komen

Robin Dullaart, 31-8-2017

gastvrijheid, kamers en eten alles top.

meer dan fantastisch

Ton en Miriam en Monique en Frank, 24-7-2017

Wij waren hier voor de eerste maar zeker niet voor de laatste keer. Wat hebben wij genoten. Dit is nou wat je noemt een relax vakantie. Vier dagen in de watten worden gelegd door Joep en Jan Pieter. Het ontbrak ons aan niets. De kookkunsten van Joep worden door iedereen geprezen, en dat is niet voor niks.Alle producten zijn puur natuur en ze maken veel zelf.

De kamers zijn zeker ruim te noemen en smaakvol ingericht.

Podere Cerale is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en mooie wandelingen te maken.

Kortom we kunnen iedereen deze locatie aanbevelen.

Joep en Jan Pieter enorm bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben een top vakantie gehad.

In één woord FANTASTISCH

Ron en Marian, 15-7-2017

Wat hebben we genoten bij jullie! Rust, enorme gastvrijheid, mooie kamer, afwisselend ontbijt en heerlijk avondeten samen met de andere gasten. En volop tips om de omgeving te ontdekken. Een dikke 10.

fantastisch en heerlijk genoten

Johan en Jolanda, 5-7-2017

Voor ons was het de tweede keer dat wij een week bij Joep en Jan Pieter waren. En wederom was het een geweldige week, prima kamers, mooie omgeving, heerlijk gewandeld en gezellig met zijn allen genieten van de kookkunsten van onze gastheren. Mooi is het dat hun hond Boris graag mee gaat wandelen en dan ook nog de weg wijst, erg grappig.

En dan ook nog een dag mee mogen koken, eerst boodschappen in het dorp doen zodat je weet welke ingrediënten er gebruikt worden en dan samen met Jan Pieter gezellig alles bereiden, geweldig.

Kortom, het was weer super, het was alsof je thuiskomt, zo'n tweede keer.

Beste Joep en Jan Pieter hartelijk dank voor jullie gezelligheid en gastvrijheid.

Johan en Jolanda

Perfecte uitvalsbasis om Toscane te verkennen!

Wim Kombrink, 18-6-2017

Een hele week lang maak je kennis met het Goede Leven in Italie; een prachtige omgeving, een sfeervol huis met mooie kamers en lekker eten en drinken. Van het ontbijt tot en met de thee of koffie na het avondeten (Jan Pieter en Joep koken ongeveer 5 keer per week voor hun gasten) valt op hoe gastvrij en ontspannen de sfeer is. De kamers zijn mooi ingericht; functioneel en met oog voor detail.

Verder is Jan Pieter de 'in-house' VVV-adviseur met kennis van leuke wandelingen rondom de Podere en routes naar steden als Sienna. Maar je kan ook natuurlijk rondom het huis luieren en genieten van het mooie uitzicht.

Het is al eerder genoemd: de laatste twee kilometer van de oprit zijn van een stoffig soort steenslag. Het ís even ongemakkelijk (en je auto wordt er niet schoner van), maar het maakt de aankomst nog fijner.

Thuiskomen in Toscane

De levensgenieters, 13-6-2017

Dit voelt elke keer als thuiskomen in het prachtige huis van een ander. Joep en Jan Pieter weten beter dan wie ook je het gevoel te geven dat je een welkome gast bent. Het welkom is hartverwarmend, de plek adembenemend mooi en het eten is een geweldig feest, elke dag dat er gekookt wordt. Niet alleen omdat hun eten echt fantastisch lekker is, maar ook omdat je samen met de andere gasten buiten aan één grote tafel eet en zo de meest interessante gesprekken hebt met leuke mensen. Daarbij kom je op Podere Cerale echt tot rust. De enige geluiden, die je hoort zijn het ruisen van de wind, het fluiten van de vogels en het zoemen van de insecten. Alles kan, niets hoeft. Als je erop uit wilt, weten de gastheren de meest leuke plekjes om te bezoeken. Verder zijn de enige keuzes, die je moet maken de vraag waar je je (lig-)stoel neerzet om van het prachtige uitzicht te genieten en of je toch nog niet een tweede bordje pasta moet nemen, omdat je er niet vanaf kunt blijven😉

een schitterend en zeer rustig paradijs

Hennie de Haan, 30-5-2017

Vanuit Podere Cerale is dankzij de voortreffelijke uitleg van JP genoeg leuke dorpjes te bezoeken of gewoon lekker niks doen en heerlijk ontspannen op de berg in een hangmat. En twee keer in de week wordt er niet gekookt helaas....

Maar dan ook weer weten de mannen waar je super lekker kan eten.

Kortom wil je echt even alles van je af gooien grandioos genieten met 2 geweldige gastheren, geen moment twijfelen gewoon doen. Wij weten haast zeker dat we volgend jaar weer terugkomen.

Bedankt Joep en Jan-Pieter jullie waren weer geweldig.

Magie in Podere Cerale.

Tineke Lehman, 24-5-2017

Na de lange grindweg viel ons mond open van de schoonheid van het gebouw en uitzicht. Joep kwam ons blij tegemoet en Erik en ik voelde ons al gelijk thuis.Joep ging voor ons koffie zetten en wij zaten te gniffelen van vreugd hoe magisch wij de plek vonden. Onze dubbele kamer was ook boven verwachting. De stilte en de rust die op deze plek aanwezig is voelde ook als magie. We hadden gelijk het 3 gangen diner geboekt en werkelijk waar...Jan Pieter kan echt magisch koken. We wilden vervolgens elke avond graag mee eten. Echt italiaans eten bij hollandse mannen maak je niet vaak mee.

Als we wilde wandelen kregen we een uitleg en route beschrijving mee. De hond Boris mocht ook mee en om niet te verdwalen ook nog een GPS. Zo gastvrij heb ik zelden ervaren. De uitstapjes die we gemaakt hebben waren byzonder, leerzaam en mooi. De natuur stond in volle bloei en tijdens het rijden naar elk dorpje was het uitzicht ook weer magisch.

En nog iets....zelfs het ontbijt in de zon met uitzicht in de vallei was geweldig. Bijna alles wat je eet is zelf gemaakt. Ik geef ons verblijf een 10.

Nogmaals bedankt Joep en Jan Pieter.

Lieve groet van Erik en Tineke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Podere Cerale in Pomarance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Podere Cerale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Podere Cerale scoort een 9.62 uit 10 op basis van 157 reviews.