Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

188 Reviews over Podere Cerale

• 10Henk,Nely, Dolf en Gerda12-06-2022

Ons Toscaans paradijs!

De gastvrijheid was fenomenaal. Meedenkende en meelevende gastheren. Alle ruimte om je eigen plekje te vinden en het is echt genieten van de gezamenlijke culinaire maaltijden. Je voelt je gelijk thuis. Het was super!! We hebben genoten.

• 10Simone03-05-2022

Op Podere Cerale is het genieten!

Genieten van onuitputtelijke gastvrijheid. Genieten van verrukkelijke kookkunsten. Genieten van een sfeervolle hoeve. Genieten van oogstrelende schilderijen. Genieten van de prachtige omgeving. Genieten van een oase aan rust. Genieten van tips die met liefde gedeeld worden. Genieten van niks moet, niksen mag. Genieten van je thuis voelen. Daar zorgen Joep en Jan Pieter voor!

• 10Tom09-09-2021

Het blijft een feest

Al vaak geweest, maar iedere keer is het weer verrassend hoe fijn deze plek is. Vanaf vliegveld Pisa anderhalf uur rijden en dan genieten van de rust en het mooie landschap, je laten verwennen met de heerlijke ontbijtjes en niet te vergeten de gezellige avondmaaltijden met alle gasten buiten aan de grote tafels. Een aanrader voor iedereen die houdt van natuur, cultuur en lekker eten zonder kermis.

• 10Ruud en Henriëtte10-08-2021

Onze hoge verwachtingen zijn weer overtroffen

Het is de tweede keer dat we deze mooie plek bezochten. Omdat we eerder hier mooie herinneringen hebben gemaakt, wilden we heel graag nog naar deze locatie terug. De gastvrijheid en hartelijkheid van Joep en Jan Pieter maken dat we ons bijzonder welkom voelden. COVID-19 maakte onze vakantie onzeker en uitdagender, het verblijf op de Podere Cerale gaf ons een absoluut veilig gevoel. Iedere ochtend konden we buiten ontbijten en het enige geluid kwam van de vogels en eventueel een schaap of hond. Dagelijks wordt het brood zelf gebakken en staat er kaas en vleeswaren uit de streek en zelfgemaakte jam op tafel.Onze kamer -Scirocco- was zeer riant en sfeervol, met een eigen en even riante badkamer. We konden iedere dag het 3-gangen diner gebruiken dat voor ons niet onder doet voor een sterrenrestaurant. Voor iedereen die houdt van rust, natuur, mooie vergezichten, gezelligheid en lekker eten bevelen we een bezoek aan Joep en Jan Pieter aan

• 10Wim en Tineke28-07-2021

Genieten

Podere Cerale heeft al lang geleden ons hart gestolen. Wat een fijne plek om te vertoeven. De rust en ruimte, alsof er niets anders is. Lekker wandelen of in de schaduw in een hangmat een goed boek lezen? Naar een stadje? Het kan daar allemaal. Jan Pieter en Joep zijn hele hartelijke en goede gastheren en er heerst een relaxte sfeer. Alles is top verzorgd. We genoten ontzettend van het ontbijt, het avondeten en de leuke gesprekken, zeker ook aan tafel. We zijn er niet voor niets al 6 keer geweest de afgelopen 13 jaar! Het voelt als een tweede thuis. We kunnen nog even nagenieten thuis.

• 9Familie Roordink30-12-2019

unieke ervaring

In de laatste dagen van december kijken we even terug op het afgelopen jaar (2019). Wij kijken met heel veel plezier terug op die week in juni op ons verblijf in Podere Cerale. Het was een bijzondere ervaring zo samen met alle broers en zussen plus aanhang (14 personen). De prachtige ligging, de gastvrijheid, het heerlijke eten, de sfeer, het was allemaal uniek. Wij wensen Joep en Jan-Pieter ook in 2020 alle goeds toe.

• 10Rina25-09-2019

Fantastisch.

Je wordt verwend met heerlijk eten en als je wilt prettig gezelschap... mooie rustige omgeving en prachtige wandelroutes

• 10Harry Becker11-07-2019

Fantastisch, absolute aanrader !

Prachtige en vooral heel rustig gelegen authentieke boerenhoeve met hele fijne gastheren. Lekker ver weg van alle drukte. Ongedwongen, relaxte sfeer, alles kan en mag. Het eten van beide heren is een aanrader, zowel het ontbijt met zelf gebakken brood als het diner. Mijn vrouw en ik hebben geweldig genoten en het is een aanrader voor iedereen die een beetje rust zoekt in het drukke, toeristische Toscane. Je hoort de bijen zoemen en de volgels fluiten en dat bij een schitterend uitzicht.

• 10Marcel en Rinie01-07-2019

We hebben Genoten!

Onze kennismaking met Italië/Toscane was een topervaring mede dankzij de gastvrijheid van Jan Pieter en Joep. Alle positieve recensies hier eerder vermeld, ze kloppen, echt! We hebben ons thuis gevoeld op Podere Cerale. We hopen dat Joep en Jan Pieter nog jaren de deuren van hun karakteristieke Hoeve voor ons gasten openen...

• 10Klaske Brandsma01-07-2019

We komen hopelijk nog eens terug op deze plek

Na een zesdaags verblijf in deze Toscaanse hoeve vonden we het jammer om te vertrekken. Een heerlijk verblijf, mooie omgeving en heel gastvrije eigenaren, die ons verwenden met een fantastisch ontbijt en een aantal keer een diner. Heerlijk koele kamer in een warme zomer.

Bed & Breakfast Podere Cerale info

Het complex