Bed and Breakfast Podere Cerale

9,7

173 reviews over Bed and Breakfast Podere Cerale in het Nederlands

Peter en Ada
3-10-2018

Het was (weer) een heerlijke week! Geweldige gastheren!!

Carla en Sijbrand Damsma
29-9-2018

In september naar Toscane, wat een beleving was dat. Prachtig weer en echt een geweldig vakantieverblijf, het is heerlijk vertoeven bij Joep en JP. Alles is tip top in orde, het ontbijt en het diner zijn echt elke dag weer een feestje! Wij komen al 22 jaar in Frankrijk maar hebben in al die jaren niet zo heerlijk gegeten als de afgelopen 2 weken op Podere Cerale. Elke dag weer een heerlijk ontbijt met een fantastisch uitzicht. Het is echt een geweldige stek met vriendelijke en gezellige gastheren die je een echt thuis gevoel geven. Boris de prachtige hond en Poes die gezellig met je mee wandelen maken het plaatje compleet. Je kunt vanuit Podere Cerale prachtige uitstapjes maken, maar ook heerlijk 'thuis' blijven en in een van de zitjes of op een van de heerlijke ligstoelen en of de hangmat een boek lezen of genieten van de rust en het mooie uitzicht. Al met al voor ons een reden om zeker nog eens terug te komen.

Sijbrand, Carla Damsma

Wow, wat een prachtige plek!

Miranda Grootveld
24-9-2018

Eerste keer Italie, wow wat een ervaring zeg, ik heb optimaal genoten hier!

Alles klopte, de gastheren Joep en Jan Pieter weten hoe ze de gasten het goed naar hun zin kunnen maken. Prachtige locatie, heerlijk eten en zalige wijnen..........wat een genot en wat een rust. Het ontbijt met uitzicht over de vallei, ja het is was een overgetelijke ervaring.

Geweldig!!

Cokkie
9-9-2018

Een prachtige locatie, mooie hoeve, heerlijke kamers en de gastvrijheid en kookkunsten van Joep en Jan Pieter!! Hun kennis over producten en Italie - wat heb ik een geweldige tijd gehad. Niets dan lof!!!

Absolutely Fabulous 👏🏽👏🏽👏🏽

Renate Mientjes
7-9-2018

De locatie!! Het eten!! De gastheren!! Zoooo bijzonder en tiptop schoon! Heel veel dank Joep en Jan-Pieter voor het geweldige verblijf!

hilda schram
7-9-2018

Wat een geweldige locatie.

Prachtige kamers van het ontbijt tot het diner wat een verwennerij.

En de gastheren Top kom hier zeker terug.

Alles kan, niets moet: dolce far niente.

Hetty
28-8-2018

Wat hebben ze ons verwend, die twee zalige gastheren! Geen moeite teveel. “Alles mag, niets moet” zeiden ze bij aankomst, maar dat is niet helemaal waar, want je MOET toch nog een bordje extra opscheppen en je MOET toch nog een lekker glaasje zelfgemaakte limoncello na het eten en je MOET kiezen waar je het beste van het fabeltastische uitzicht gaat genieten. Pff, dat maakt het verblijf in de prachtige Podere er een vol met keuzestress. Verder niets dan lof voor de hartverwarmende ontvangst, de fijne, brandschone kamer, waar je met open ramen slaapt en alleen de vogeltjes hoort, het fantastische eten, de uitstekende tips voor bezoek van de steden (ook waar je het beste kunt parkeren, van welke kant het het mooist is om de toren van Pisa op te zien doemen, etc, etc.). En nu MOET ik alleen nog gaan afvallen....

Toscane zoals het moet zijn

Evelien en Kate
28-7-2018

Heeerlijke plek, top gastheren die professioneel en heel sociaal zijn.

Zij geven goeie service zonder te overdrijven.

Podere is een plek waar we ons welkom voelen en ons eigen gang kunnen gaan.

Echt een aanrader!

Hemel op aarde

Monique en Frans Janmaat
20-7-2018

Alles is al geschreven. Het enige dat wij kunnen en willen doen is ons aansluiten bij die 164 uitmuntende reacties (op één na).

Fantastische plaats

Elke Tytgat
19-7-2018

Ik kan echt niets negatiefs vermeldens over podere cerale het is er van begin tot einde genieten.

Kamers:zijn basic maar je hebt alles watje nodig hebt

Hygiëne:niets op aan te merken

Eten,ontbijt:iedere ochtend bakt Joep zelfgemaakt brood met bijhorende zelfgemaakte confituren,ook iedere dag ander kaasje en vleeswaren

Avondmaal: Italiaanser kan niet,Jan Pieter kookt heerlijk ik kan daar echt niets op aanmerken en hun zelfgemaakte huiswijn die past er heel goed bij.

Wij zijn er al 2x te gast geweest en we weten nu al zeker er komt een derde keer.

Ook deskundige uitleg bij het maken van uitstapjes geven ze je heel goede tips.

Dikke pluim voor Joep en Jan Pieter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Podere Cerale in Pomarance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Podere Cerale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.