Bed and Breakfast Podere Cerale

183 reviews over Bed and Breakfast Podere Cerale

• 2019
    9Familie Roordink30-12-2019

unieke ervaring

In de laatste dagen van december kijken we even terug op het afgelopen jaar (2019). Wij kijken met heel veel plezier terug op die week in juni op ons verblijf in Podere Cerale. Het was een bijzondere ervaring zo samen met alle broers en zussen plus aanhang (14 personen). De prachtige ligging, de gastvrijheid, het heerlijke eten, de sfeer, het was allemaal uniek. Wij wensen Joep en Jan-Pieter ook in 2020 alle goeds toe.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Rina25-09-2019

Fantastisch.

Je wordt verwend met heerlijk eten en als je wilt prettig gezelschap... mooie rustige omgeving en prachtige wandelroutes

Gereisd met partner in september 2019

• 10Harry Becker11-07-2019

Fantastisch, absolute aanrader !

Prachtige en vooral heel rustig gelegen authentieke boerenhoeve met hele fijne gastheren. Lekker ver weg van alle drukte. Ongedwongen, relaxte sfeer, alles kan en mag. Het eten van beide heren is een aanrader, zowel het ontbijt met zelf gebakken brood als het diner. Mijn vrouw en ik hebben geweldig genoten en het is een aanrader voor iedereen die een beetje rust zoekt in het drukke, toeristische Toscane. Je hoort de bijen zoemen en de volgels fluiten en dat bij een schitterend uitzicht.

• 10Marcel en Rinie01-07-2019

We hebben Genoten!

Onze kennismaking met Italië/Toscane was een topervaring mede dankzij de gastvrijheid van Jan Pieter en Joep. Alle positieve recensies hier eerder vermeld, ze kloppen, echt! We hebben ons thuis gevoeld op Podere Cerale. We hopen dat Joep en Jan Pieter nog jaren de deuren van hun karakteristieke Hoeve voor ons gasten openen...

• 10Klaske Brandsma01-07-2019

We komen hopelijk nog eens terug op deze plek

Na een zesdaags verblijf in deze Toscaanse hoeve vonden we het jammer om te vertrekken. Een heerlijk verblijf, mooie omgeving en heel gastvrije eigenaren, die ons verwenden met een fantastisch ontbijt en een aantal keer een diner. Heerlijk koele kamer in een warme zomer.

• 9Ronald en Lia06-06-2019

Geweldig

Het is een geweldige locatie met zeer vriendelijke gastheren. Joep en Jan Pieter. Het is er erg rustig. Het eten was heel erg lekker en zeer gezellig om met zijn allen en de gastheren samen in de keuken te eten. openbaar aan, waar je trouwens rond kunt zitten in de haard. Geweldig!! Ze vertellen ook veel over de omgeving en geven zeer goede tips om iets te gaan bekijken. Een Echte Aanrader Joep en Jan Pieter bedankt voor alles en vooral zo doorgaan!

• 10Carla Damsma01-06-2019

Na de fantastische ervaring van vorig jaar zijn we in mei weer naar deze heerlijke stek gegaan met vrienden. En buiten dat we prachtig weer hadden waren ook onze vrienden zeer enthousiast over Podere Cerale. Wat is het toch prachtig daar, een heerlijk ontbijt elke morgen in het zonnetje🌞 In al onze vakantie jaren en dat zijn er al heel wat geweest hebben wij nog nooit zo heerlijk gegeten als bij Joep en Jan Pieter. Wat kunnen deze mannen koken zeg, subliem!! Twee echte gastheren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. We komen zeker voor een 3e keer terug. Het was voor ons weer een feestje om bij jullie te zijn heren.
    Een goede zomer toegewenst met veel leuke gasten. Groet, Carla en Sijbrand

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Winanda en Marco24-05-2019

Fantastisch!

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, door JP. Hij vertelde het een en ander en kregen een rondleiding. We waren sprakeloos wat een prachtige locatie. Ontbijt was erg goed, avond eten was ook fantastisch. Wij gaan er zeker weer een keer heen

• 10maartje24-05-2019

Alles fijn

Puur genieten: de omgeving, het tafelen, het authentieke gastheerschap van Jan Pieter en Joep, van het ontbreken van toeristische gekte, de zwaluwen die rondscheren, van het geweldige eten, de rust. Het is allemaal fijn.

• 10Belinda en Gert-Jan20-05-2019

Genieten!

Tja, lees een paar reviews zou ik zeggen, bekijk wat foto's: tsjonge jonge dat is wel erg veelbelovend allemaal, is dat niet wat overdreven, kan niet waar zijn toch?... en dan zit er maar één ding op: Ga het zelf ervaren en kom erachter dat het allemaal meer dan waar is! En als je er dan bent: genieten, genieten en genieten! Bedankt Joep en Jan Pieter!

17 tips over Bed and Breakfast Podere Cerale

• Peter , 17-01-2014

verken de omgeving en ga regelmatig uit eten in de buurt!

• Cedric Monbailliu & Wendy Deckers, 21-07-2012

Bezoek zeker eens de fumaroles in de buurt!!

• geam, 04-10-2013

Eet lekker mee als de heren koken, want dat kunnen zij geweldig! Geniet van de wandelingen en bezoek Populonia strand.

0 vragen over Bed and Breakfast Podere Cerale

Bed and Breakfast Podere Cerale info