ItaliëToscanePomaranceAppartementen PomaranceAppartement Agriturismo Podere Podernuovo + camping

Appartement Agriturismo Podere Podernuovo + camping

• 8.4Inrichting
  • 8.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

19 Reviews over Agriturismo Podere Podernuovo + camping

• 10Lilian & Maurice Moonen22-06-2019

Prachtig, Schoon, Rustig, Centraal gelegen

Knusse eenvoudige kleinschalige camping met 2 appartementen. Wie van echte rust houdt, adembenemende uitzichten, weg van alle hectiek, zal zich hier absoluut thuis voelen. Claudio, Laura en hun drie kinderen zijn super gastvriendelijk en servicegericht. Ze bakken zelf brood, maken olijfolie en wijn. Alles biologisch en te koop voor hun gasten. Wat je absoluut niet mag missen is de dineravond waar de hele familie zich in de bocht gooit om hun gasten de hele avond van hun Toscaanse kookkunsten te laten genieten in een toffe ambiance, met een hoog socialize gehalte. Geen overbodige luxe maar schoon, eenvoudig en doelmatig. In de Pomerance (2km) is een grote supermarkt waar alles te krijgen is. Donderdag is de weekmarkt, beslist een aanrader. Firenze, Siena, Pisa, Lucca zijn de grote steden die zeker de moeite waard zijn om te bezoeken. Maar als je het wat kleinschaliger zoekt moet je absoluut Masso Marittama bezoeken.

• 9Paul en Erna16-10-2018

Geweldige camping met vriendelijke eigenaars

We waren een dag eerder dan geboekt, maar werden hartelijk ontvangen en konden op een mooi plekje gaan staan en de volgende dag konden we een definitieve plek kiezen. Omdat het de eerste week nog erg rustig was op de camping hadden we leuk contact met Claudio, Laura en hun zoon en dochter. We hielpen af en toe mee in de tuin, vingen de kleine kuikens die ontsnapt waren en hadden leuke gesprekken over onze hobby's . De tweede week waren er meer gasten die ook onderling leuk contact met elkaar hadden. (Uitwisselen van bezienswaardigheden. ) nu er meer gasten waren organiseerden Laura en Claudio samen met hun kinderen een heerlijke avondvullende, Italiaanse maaltijd, met veel van de producten uit eigen tuin. Het toilet gebouw werd elke dag keurig schoongemaakt. Net als het zwembad wat door Claudio zeer nauwkeurig werd beheerd. Dochter bakte 's ochtends heerlijke broodjes. Al met al hebben we er 3 heerlijke weken gekampeerd.

• 10Susan21-07-2018

Heerlijk verblijf gehad in appartement Rose!

Mooi appartement, prachtige camping, van alles te doen in de omgeving. Aanrader!

• 10carlo09-06-2018

Agricampeggio immerso nella natura

è molto pulito ed organizzato, piazzole ampie e ombreggiate, a disposizione molti spazi per rilassarsi.

• 10Mark Verdonck24-07-2017

FANTASTISCHE SUPERRUSTIGE CAMPING

Superrustige kleine camping. Weliswaar niet zo gemakkelijk bereikbaar maar wat een ligging..... Hebben er een week lang genoten. Prachtig uitzicht op de Toscaanse heuvels. Heel vriendelijke uitbaters met als hoogtepunt van de week ; een typisch ITALIAANSE MAALTIJD samen met de andere gasten. De gastvrouw doet ook heel wat moeite om uit te leggen wat er allemaal kan gedaan worden in deze streek (wandelen ; steden bezoeken...). En een klein maar tof zwembad. Hier komen we zeker nog terug...

• 9Grainne02-10-2016

Heerlijk!

Wat een fijne mooie plek met lieve gastheer en gastvrouw en niet te vergeten Kira en Massimiliano. Wij waren als enige in de laatste twee weken van september, met uitzondering van af een toe een camper. We hebben een kindje van 1 die lekker over het gras kon kruipen en waarmee je naar de dieren kon gaan. De heerlijke geuren van de natuur verblijdde ons steeds weer. Ik heb zelden zo'n mooie camping gezien, waar niet eens een weg te horen of te zien is! Echt midden in de natuur en niet ver van de bewoonde wereld. De zee was heerlijk opgewarmd echt de moeite waard om ook in september te gaan. Rust en nog lekker 27 graden!

• 9Inge Schipper29-08-2016

Heerlijke kleine camping met prachtig uitzicht

Trek je niks aan van de recensie met een 1. Dit is een familie camping en niets voor 2 jonge vrouwen. Geef bij je reservering de maten van je tent op dan weet je zeker of je tent past op het voor jou gereserveerde plekje. Ik kan me Claudio en zijn vrouw niet schreeuwend voorstellen. Ze zijn juist vriendelijk en erg zorgzaam. Ik heb niks gemerkt van stank van het toilethok. Het was juist erg schoon en niet te klein voor de aantal plaatsen op de camping. Er zijn bij het zwembad stoelen en tafels geplaats zodat je daar ook kunt zitten. Na de zelf maak pasta avond voor de kinderen speelden alle kinderen met elkaar. Erg leuk gedaan door Massimiliano, hij verzorgt de kippen en de kalkoenen en de moestuinen. Het zwembad is heerlijk en maar een uurtje dicht tussen de middag. Een camping met een prachtig uitzicht en de geur van de pijnbomen was heerlijk.

• 8Familie Poel14-07-2016

Heerlijke plek, gastvrije mensen

Wij gaan dit jaar voor de vierde keer naar deze fantastische plek. Voor ons is het een kampeerplek zoals wij die het liefste hebben in de vakantie, met verschillende zwemmogelijkheden (ook in de natuur) en schilderachtige stadjes en steden in de omgeving. Vorig jaar zijn we voor het eerst met onze jonge kinderen gegaan. Wij vinden het een van de plekjes waar ze geweest moeten zijn. De kinderen hebben genoten van de omgeving en van de “kinderworkshop” tagliatelle maken (en samen opeten). Voor kinderen is het een fijne speelplek waar ze elkaar allemaal vinden, juist door de kleinschaligheid. In stilte naast je tent een boek lezen is er dan niet altijd bij, maar er zijn veel mogelijkheden om even op een rustiger plekje te gaan zitten. Het sanitair wordt erg goed schoon gehouden. Verder vinden wij het ook de verantwoordelijkheid van de gasten om het sanitair netjes achter te laten (en te zorgen dat je kinderen dat ook doen) en om rekening met elkaar te houden. Wij zaten er in dezelfde tijd als de twee dames van het negatieve bericht hieronder en ik heb ze er over gesproken. In mijn ogen is het heel anders verlopen dan in hun bericht staat. Dit jaar gaan wij, onder andere op nadrukkelijk verzoek van onze kinderen, wéér naar Claudio en Laura en hun (ondertussen grote) kinderen!

• 9Familie Timmermans19-06-2016

Gezellige familiecamping met gastvrije eigenaars!

Reeds meerdere jaren worden wij, een Belgisch gezin met 3 volwassen kinderen, zeer gastvrij ontvangen in de prachtig gelegen familiecamping Podernuovo. De camping heeft uitzicht over het rustgevende Toscaanse landschap en het terrein is de ideale plek om een vakantie met gezin door te brengen. Een zeer verzorgd (met zout water gereinigd) zwembad, dagelijks gepoetst sanitair, zeer behulpzame eigenaars die naast Italiaans vloeiend Frans spreken, mooie (kleine) plekjes met mogelijkheid tot schaduw, een speelterrein, ... Ook is de camping een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan verschillende Toscaanse dorpjes in de buurt (San Giminiano, Volterra, ...). Een bezoek aan Pisa, Firenze en Sienna is ook haalbaar. Kortom, een kampeervakantie op Podernuovo is steeds opnieuw een geslaagde vakantie! Grazie Claudio e Laura, per i bei ricordi!

• 10Irene en Jos28-05-2016

Ons verblijf hier was Fantastisch!

Wij hebben al vier-vijf keer op de prachtige camping van Laura en Claudio op Podere Podernuovo gekampeerd en het is elke keer weer een feest om hier te zijn: schitterende omgeving, schoon sanitair (twee keer per dag!), lekker zwembad met zout water en niet te vergeten een enorme gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaren! Als je je tent 's ochtends openritst word je verrast door de prachtige Toscaanse heuvels en wijnranken. Een zeer heerlijke bijkomstigheid is dat Claudio en Laura erg lekker kunnen koken, waar de gasten enkele keren per week (tegen betaling) van kunnen meegenieten: heel gezellig met alle liefhebbers in een gezellige eetzaal of buiten onder de sterrenhemel. Wij voelen ons hier altijd zeer welkom en noemen het "ons paradijsje op aarde"... We kijken nu alweer uit naar ons volgende verblijf!

Appartement Agriturismo Podere Podernuovo + camping info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij