Appartement Agriturismo Pian di Zano

2 reviews over Appartement Agriturismo Pian di Zano in het Nederlands

Superplek in Toscane!

Nancy van den Boom
28-2-2010

Pian di Zano is heerlijk voor mensen die houden van rust, uitzicht, zwemmen, landelijke omgeving met kleine lieve plaatsjes in de buurt en het prachtige Volterra dichtbij.

De eigenaren zijn superaardig, lieve mensen, die alles doen om het je naar de zin te maken!

Toscaanse boerderij met prachtige appartementen.

Familie Hartman
28-2-2010

Voor het 2e jaar op een rij zijn we naar dit super leuke vakantieadres geweest. De eigenaren Rita en Alessandro zijn enorm gastvrij en doen er alles aan om je vakantie tot een succes te maken. Zeer ruime appartementen tot in de puntjes verzorgd en een heerlijk zwembad naast het appartement gelegen. Ze hebben een grote moestuin waar je onbeperkt gebruik van mag maken. Het gezellige dorpje Pomarance is op ongeveer 3 km afstand. Iedere woensdagavond is daar een gezellig dorpsfeest voor de inwoners,met kraampjes waar je typische Toscaanse gerechten kunt proeven. Veel toeristen kom je hier niet tegen en de bewoners zijn enorm vriendelijk en gastvrij. Heerlijke pizza's gegeten in Il Geranio, de dorps pizzeria. Volterra, Siena, San Gimignano, Florance maar ook Piombino aan de kust zijn prima bereikbaar voor een uitstapje. Kortom een heerlijk vakantieadres als je houdt van rust in het echte Italië.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Pian di Zano in Pomarance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Pian di Zano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Pian di Zano scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.