Appartement
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Borgo San Carlo voor je op een rij gezet:

18 reviews over Appartement Residence Borgo San Carlo in het Nederlands

Echt aan te bevelen

Mk,
12-8-2018

Rustieke locatie, goed verzorgde omgeving, fantastisch zwembad en vriendelijke receptie. Goed voor ons dat zelfs de bedden okay waren. Tip bij hitte neem zelf ventilatoren mee

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Corina,
5-8-2018

Heel mooi, rustig en goed onderhouden vakantiecomplex. De ligging is prachtig in de Toscaanse heuvels met prachtige vergezichten. De huisjes zijn goed en schoon. Het zwembad is ook prima en heeft ook een mooie ligging met prachtig uitzicht. Je kunt hier vandaan prima uitstapjes maken maar je hebt wel een auto nodig. Het strand is in 15 minuten aan te rijden, keuze genoeg. Wij gaven de voorkeur aan Spiagge Bianche, het witte strand van Rosignano Solvay; alsof je op een tropisch eiland zit zo mooi. De dame in de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Klein nadeel: de naast gelegen gipsfabriek van Knauf werkt 24/7. Het geluid is niet heel storend maar wel altijd aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zo prachtig, rustgevend en toch zeer centraal

Tina,
5-8-2018

Helemaal top. Rustig, mooi, schoon... niks op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een pareltje!

Steenbakkers
12-9-2016

Wat hebben we genoten in Toscane. 2 super weken gehad en Eem top appartement. 15 km uit de kust, 15 minuten rijden naar de grote winkels en wat een waanzinnige ligging en uitvalsbasis voor tripjes. Ornella maakt er een ware beleving van en zorgt voor een ontzorgde vakantie. Super mooi zwembad met uitzicht over heuvels. Park ligt er top bij en heeft een hoofdgebouw met 18 app en daarnaast een villa en 8 huisjes (5/3) naast elkaar. Wij hadden een hoek met vide achteraan op de Borgo, top! Ornella ga zo door, ciao Fam. Steenbakkers

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Erg mooie en fijne locatie!. Het zwembad en de speeltuin is niet direct bij de appartementen, zodat je er niets van hoort. Heel veel ruimte, heel veel goed onderhouden groen. Genoeg parkeergelegenheid in de schaduw. Minpunten: de weg er naar toe is behoorlijk slecht. Aangezien er verder niets in de buurt is op loopafstand, maak je vaak gebruik van het slechte wegdek. Er had tussendoor (we waren daar 2 weken) wel schoongemaakt mogen worden.

Er is veel te bereiken en te zien in de regio, maar de afstanden zijn behoorlijk groot.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige plek ....heerlijk rustig !

Iris
1-5-2016

Rustig maar super geweldig...lieve mensen !

Gereisd met partner in augustus 2015

geweldige vakantie!

fam Muijsers
17-8-2015

Een zeer mooi gelegen, kleinschalig vakantiepark! Van alle gemakken voorzien, jammer dat er geen airco is, wel overal vliegenhorren! Prachtig onderhouden, mooi schoon zwembad. Prachtige ligging en uitzicht! Goed engelssprekende, vriendelijke gastvrouw. Je kunt met de auto vele dorpen en steden gemakkelijk bereiken, zee ook dichtbij. Zeer de moeite waard en een aanrader ook voor gezinnen met jonge kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Misschien wel te rustig gelegen

Maarten
1-10-2014

Mooi goed onderhouden complex met groot zwembad vanwaar een prachtig Toscaans uitzicht. Appartementen zijn ruim opgezet, roken alleen niet heel fris bij aankomst. Zeer aardige en behulpzame receptioniste. Het complex ligt nogal afgelegen, zodra je de port doorloopt sta je op een doodlopend landweggetje. Naast het complex ligt nog een cementfabriek, door de weeks hoor je een licht geruis van de werkzaamheden, niet heel storend verder.In Pommaia zelf weinig te beleven.Zonder auto ben je niets. eerste echte supermarkt vind je op ongeveer 15 min rijden. Ondanks mooi gelegen vonden wij het te rustig en te afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hadden een heerlijk, groot en schoon appartement. Met net even die extratjes die je nodig hebt. Zo werden er ook theedoeken en handdoekjes voor de handen gebracht. De kamers waren echt schoon. Er was heel veel rust, we hadden wat last van de buren die kleine kinderen hadden die veel huilden door de dunne muurtjes heen. Maar dat merkte je bijna niet omdat er zoveel rust aanwezig was. Prachtig zwembad, werd elke dag compleet schoongemaakt en prachtig uitzicht! Het uitzicht is sowieso al grandioos, maar vanuit het zwembad nog even wat extra. De ligging is wat uit de richting als je snel even ergens heen wilt trekken. Voor de leukere plaatsjes ben je al snel een kwartier tot halfuur onderweg. Maar je bent ver weg van alle drukte en toeristen. De vrouw bij de receptie is goud waard voor borgo san carlo, ze wil echt alles voor je doen. Weet veel over de omgeving en belt overal voor je heen of achteraan. Spreekt ook prima Engels.

Gereisd met partner in Mon Sep 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi, klein complex.

Oscar, Jacqueline en 3 kinderen
29-9-2013

Het complex ligt erg mooi, maar wel wat verlaten. Grote supermarkt, strand etc. zijn ca 15 minuten rijden. Leuk, eenvoudig zwembad, de hele dag open, geen verplichte badmuts, zwemattibuten zijn toegestaan. Op het park gelegenheid voor sport en spel. Alles was ruim opgezet. Het huis was netjes schoongemaakt, wel last gehad van mieren en wespen. Receptie is behulpzaam, vriendelijk en spreekt goed engels. Van hieruit zijn de Toscaanse steden goed te bereiken, Pisa 45 min, Lucca 1 uur, Sienna 2 uur. We zijn ook nog naar Rome geweest met de trein, directe verbinding 3,25 uur. Kortom hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Borgo San Carlo in Pomaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Borgo San Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.