Vakantiehuis Podere Poggiarello

VakantiehuisKleine hotelsWeer vandaag29°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Poggiarello voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Podere Poggiarello in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat was dit een prachthuis! Mooie ligging, wel een aardige klim naar boven en je bent dus ook echt afhankelijk van de auto! Ben je er eenmaal dan is alles vergeten. wat een huis, wat een uitzicht!

De eigenaren zijn erg gastvrij.

Huis verkeerd in prachtige staat, veel kamers en veel badkamers! Zelfs een met jaccuzi!

Wij gaan zeker nog eens terug!

Vanuit het terras en zwembad (heerlijk vertoeven daar!' een prachtig uitzicht over de Toscaanse heuvels!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Poggiarello in Poggibonsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Poggiarello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.