Appartement Podere Oliveta

Appartement Podere Oliveta

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Oliveta voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Podere Oliveta in het Nederlands

Lekker rustig maar goed bereikbaar

Danny
15-5-2013

De ligging is geweldig. Podere Oliveta ligt op een flinke heuvel 5 auto minuten buiten Poggibonsi. Heerlijk rustig met een mooi uitzicht, maar binnen vijf minuten zit je bij alle voorzieningen en de snelweg Siena-Florence.

De accomodaties zijn typisch Italiaans. In twee gerestaureerde oude huizen. Het meubilair is bij elkaar gesprokkeld en hier en daar missen wat puntjes op de i. Je hebt wel alles wat je nodig hebt: goed bed, airco, keukentje, zwembad, wifi (wel traag) en zitje buiten met barbecue.

Voor kinderen is er behalve het zwembad niet veel te doen.

Gereisd Met partner in juni 2012

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Podere Oliveta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Oliveta in Poggibonsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Oliveta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.