Gasthof
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Podere il Pino voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Podere il Pino in het Nederlands

geweldige plaats om tot rust te komen

Marleen de Mits
2-12-2012

mooi zwembad , geweldige ligging, ideaal voor familievakantie

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Mooie plek met prachtig uitzicht

Vossen Jacques
31-8-2012

Wie graag afgezonderd zit met kinderen moet hier naar toe. Het stukje zandweg is 3 km enkel en in zeer slecht staat. Mijn auto serieus beschadigd. Stop dat het niet meer mooi is en als het regent, sneeuwkettingen aanleggen. Het is een mooie plek maar afgezonderd. Geen uitvalsbasis om andere plaatsen te bezoeken wegens vreselijke weg. Prachtig zwembad (gekoeld) en goed onderhouden. Ideaal voor de kids. Maar het gaat snel vervelen. Goed voor wie het rustig wil. Eigenlijk is het kamperen in een huis. Elke dag eten aanslepen voor de veel te kleine ijskast is geen pretje. De wespen overdag en de muggen 's avonds moet je er maar bijnemen. Mij niet meer gezien.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Podere il Pino in Poggibonsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Podere il Pino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.