Vakantiehuis Ormanni

VakantiehuisWeer vandaag29°17°

2 reviews over Vakantiehuis Ormanni in het Nederlands

2008

schitterend complex met uitstekende service

R. Cantor
27-7-2008

luxe, 10 jaar geleden gerenoveerde boerenhoeve midden tussen wijngaarden en olijfbomen met mooi zwembad en goed onderhouden tuinen.

toegangsweg is zandweg, bochtig en plaatselijk stijl.

ca 5 km van dichtsbijzijnde winkels, restaurants ed

2006

Het huis ligt zeer mooi, erg goed onderhouden en zeer vriendelijke eigenaar.

In de omgeving is ook genoeg te doen en te zien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ormanni in Poggibonsi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ormanni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.