Appartement Antico Borgo San Lorenzo

Appartement Antico Borgo San Lorenzo

8.5Fantastisch

Italië, Toscane, Poggibonsi

Op vakantie geweest naar Antico Borgo San Lorenzo?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Borgo San Lorenzo voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Antico Borgo San Lorenzo

• 9Dick19-09-2013

Een romantische plek

We zijn hier in mei geweest en waren verrast door de locatie. Ontzettend leuke ligging in de buurt van Sienna met mooie accomodatie waar nog eens lekker gegeten kan worden ook,

Gereisd met partner in mei 2011

• 5mackaay17-09-2012

kille ontvangst en huis vol stof

Hoewel prachtig gelegen en en leuke opzet van het terrein, was ons huisje van binnen heel erg vies. Overal grote plukken stof, te smerig gewoon, tot in de badkamer toe. De sprei op bed was ook te vies om beet te pakken. De vaatwasmachine was defect. Maar het raarste was nog de kille ontvangst. Geen hallo, geen uitleg over waar het ontbijt was en hoelaat. Bij het voorbijgaan keek de eigenaar naar beneden zonder te groeten. De enige keer dat hij aardig was (deed), was toen hij de avond voor vertrek kwam vragen of we alvast konden betalen, want ze moesten de volgende ochtend weg. Jaja.... zeer ongeloofwaardig. Wij zijn helemaal geen sijkerds en hebben het al 25 jaar fantastisch op vakantie. Maar zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. We waren blij dat onze vier nachten daar voorbij waren, konden we weg uit dat vieze smerige huis!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Liesbeth Verschuren15-08-2011

rustig en stijlvol paradijsje in Toscane

Appartement Ginestra, geboekt via TO code COL106. Antico Borgo San Lorenzo is prachtig gelegen in het groen, met uitzicht op de vallei van de Elsa, halverwege de route Poggibonsi- Colle di Val d'Elsa. Dichtbij oprit autostrada Firenze-Siena. Op 20 min. rijden van San Gimignano. Zeer ruim appartement met hoge plafonds (huis was vroeger de hooischuur) en airco in de woonkeuken en de ouderslaapkamer. Eigenlijk heb je de airco niet echt nodig, want het appartement blijft ook op warme dagen heerlijk koel. Sfeervolle inrichting, keuken met oven en vaatwasser. Eigen schaduwrijk tuintje met olijfbomen en tijmstruiken en ongelooflijk mooi uitzicht. Het terrein van de Borgo is met zorg aangelegd. Veel heerlijk geurende lavendelstruiken, prachtig zwembad en zelfs een eigen kerkje met fresco. Alles heel stijlvol. Zeer vriendelijke mensen. Er is een goed restaurant en de auto staat overdekt geparkeerd. Echt een paradijsje!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Appartement Antico Borgo San Lorenzo info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen7 tot 8

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi