Reviews over Poggi del Sasso

fantastische plek voor de liefhebber

marjolein van meggelen,
    15-8-2010

Het hotel is uniek, wat een prachtige landgoed en wat een stijl en ambiance om in te verkeren. en dat voor zo weinig geld. ongelooflijk dat zoiets nog bestaat, zeer markante eigenaar.

Puur Toscane

Margreet,
    17-8-2008

Niet voor de gemiddelde vakantievierder, wel voor liefhebbers van authentieke Italiaanse natuur en cultuur. Te gast op een door een liefhebber beheerd ruig natuurgebied met vogels, wild en extensieve landbouw. Cultuur en historie "om de hoek". Hier zijn (nog) geen concessies gedaan aan de toeristenindustrie, je krijgt en neemt Toscane zoals het is: lekker eten, wijn van eigen bodem, soms een beetje slordig, maar vooral gastvrij: "als we u kunnen helpen het u naar uw zin te maken, laat het ons dan weten". Geen gelikt vakantieoord, wel een uitstekende plaats om het pure Toscane te verkennen.

Zeer gastvrij

Hanneke,
    16-8-2008

Zeer gastvrij, uitgesproken Italiaans verblijf op een woest maar mooi landgoed. Annalisa en Vitorugo staan klaar om het op z'n Italiaans je zo veel mogelijk naar de zin te maken. Het eten is er werkelijk geweldig. Maar je moet wel iets snappen van Italianen. Wie liever alleen maar pindakaas en stamppot eet en bij Van der Valk slaapt, kan beter wegblijven.

Poggi del Sasso scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews