ItaliëToscanePistoiaAppartementen PistoiaAppartement Residence Torrevecchia

Appartement Residence Torrevecchia

ItaliëToscanePistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Torrevecchia voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 13 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 13 reviews
  • 8Waardering
  • 7.3Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

14 Reviews over Residence Torrevecchia

• 9ellen stok-mulder03-08-2014

Heerlijke appartementen!

Deze accommodatie ligt tussen de olijf-en fruitbomen, met een prachtig, goed onderhouden zwembad en tuin, veilig door hek, met eigen sleutel te openen, eigenaresse is heel vriendelijk, appartement is compleet met zelfs een wasmachine, centrale ligging, dus vanuit hier alles prima te bereiken. 3 prima supermakten in de buurt, kortom heerlijke vakantie!

• 8Famillie M.11-09-2013

Heerlijke plek om vakantie te vieren

Het is mooi aanrijden bij Residence Torrevecchia, vanuit een drukke hoofdstraat in Pistoia, rij je zo de rust in richting Torrevecchia. Als het hek opengaat kom je in een mooi aangelegd parkje met diverse appartementen. De eigenaresse liep voor ons uit (naar huisje 23) en wij konden de auto voor de deur zetten, wat erg fijn is met in-en uitpakken! Ons huis was voor 8 personen, maar wij waren met 4 pers. Het huis bleek heel ruim te zijn, met 4 slaapkamers en 4 badkamers! Halverwege onze vakantie kwamen er nog vrienden logeren, wat prima ging, want plek genoeg om te slapen. De eigenaar en zijn vrouw kwamen soms informeren of alles naar het zin was en waren zeer behulpzaam. Heerlijk huis, met eigen tuin, niet super schoon, maar zeker acceptabel. Het enige wat jammer was, was dat er nergens op het parkje wifi was, en je naar de bibliotheek in Pistoia moest voor een (gratis) wifi verbinding. Prima uitvalbasis voor oa Florence, Lucca, Pisa, Viareggio. Kortom een aanrader!

• 9Dick24-07-2011

Hotel om tot rust te komen

De residence bestaat uit enkele herenhuizen, welke onderverdeeld zijn in appartementen. Wij waren met 2 personen. Ons appartement bestond uit een gezellige woonkamer.Als welkom stond op tafel een vaas met rozen uit eigen tuin en een fles wijn.TV is wat aan de kleine kant. Kitchenette kompleet (koelkast, een toaster, oven etc). Geen vaatwasser, wel wasmachine. Op de eerste etage zijn 2 badkamers en 2 slaapkamers. Bij meerdere personen wordt eenvoudig een extra woonkamer en slaapkamer toegevoegd. Voor het appartement een grote tuin met terras waarop een tafel met 6 stoelen. Heerlijk om daar te ontbijten en te dineren. Auto staat bij het appartement.Heerlijk zwembad te midden van prachtig aangelegde tuin. Volop ligbanken en parasols. Afstand naar de hoofdstraat met 3 grote supermarkten is 1,3 km.. Vanuit Pistoia zijn er diverse plaatsen per trein te bezoeken.Zoals Florence en Luca. Trouwens Florence moet je beslist niet met de auto doen. De omgeving is schitterend. Aanrader voor een week

• 6J.A.14-07-2011

Geen uitblinker

Net buiten het centrum van Pistoia, rustig en mooi gelegen. Ligt zeer centraal ten opzichte van andere prachtige steden, zoals Florence, Siena, Lucca, San Gimgiano, Volterra en Pisa. Zelfs met trein goed bereikbaar. Dat was top!

Er was een prima zwembad met mooie tuin, met fijne ligbedden, relaxstoelen, tafeltjes en parasols. Een klein barretje of een automaat met koele drankjes ontbrak helaas.

Het appartement dat wij toegewezen kregen had helaas geen prive terras. Sommige appartementen hadden dit overigens wel. Wij gebruikten de overdekte centrale zitplaats met 3 tafeltjes, maar na 2 avonden niet meer, want we waren geheel lekgestoken door de muggen. Verschrikkelijk: want overal zaten muggen! Het complex bleek te grensen aan stromend water... Muggenspray etc werkte niet!

Appartement was sober en minimaal ingericht, met helaas verschrikkelijk oude en doorgezakte bedden. Daarom legden wij de versleten (!) binnenveringsmatrassen maar op de grond... Tip: Neem een luchtbed mee!

• 7emmy22-11-2009

goed appartement en een prima uitvalsbasis

Wij zaten in 4 persoonsappartement met 2 personen (nr 17A) op begane grond met eigen zitje. Prima slaap- en badkamer. Tweede slaapkamer is ook huiskamer met openhaard. Keuken redelijk uitgerust. Koelkast en wasmachine deden het niet. Koelkast binnen een dag gerepareerd. Zwembad prima, wel wordt rust enigszins verstoord door toeterende auto's vanwege de onoverzichtelijke weg. Voor boodschappen ruim 5 minuten/2 km met de auto. Helaas veel last gehad van muggen. Goede uitvalsbasis voor Lucca en Florence. Pistoia zelf ook een mooi oud centrum met weinig toeristen. Geen glooiende heuvel, wel bergen met veel bos. Pistoia zelf ligt in het dal.

• 9Deborah27-09-2009

Super, mooie omgeving, heerlijk rustig!!

Toen we aankwamen vonden we het meteen al prachtig. De omgeving, het appartementencomplex, het zwembad alles eigenlijk. Toen we ons appartement kregen aangewezen was het nog leuker! Het was een heel groot huis, en dat voor met zn tweetjes. Hier en daar wat stoffig maar dat hoort erbij op het 'platteland'. De eigenaar is erg vriendelijk en verteld je alles wat je wilt weten. Het enige nadeel was dat wij geen auto hadden. Je moet ver lopen naar de bus ongeveer 15/20min en de bus komt zo'n beetje 5 x op een dag. Best weinig dus! Vooral als je boodschappen moet doen.. dan moet je nog verder lopen ong 30min.

Vanuit Pistioa kan je heel gemakkelijk naar Florance, sienna, lucca met de trein! Dus vanuit het appartementen complex waar het heerlijk rustig is kan je gemakkelijk de drukte opzoeken.

Wij hebben een top vakantie gehad bij Torrevecchia!

• 8Casper Staal02-09-2009

Heerlijke locatie in prachtige omgeving

Wij genoten een week in de hele zomerhitte van een mooi appartement. Een zwembad bood heerlijke verkoeling. Pistoia zelf, Lucca, Prato en een mooi landschap in de directe omgeving. Een aanrader voor wie rustig, een stukje van de stad verwijderd maar ook met de autostrada dichtbij van Toscane wil genieten.

• 6Bonte G12-08-2008

niet slecht maar ook geen aanrader

Wij zijn hier 2 weken geweest. Een goede vakantie hangt hier echt af van de buren. Je woont er echt dicht bij elkaar. Als je sociaal bent en graag 's avonds gezellig samen zit dan is het OK als je zoals ons in de appertementen zit met de binnenkoer. Als het niet zo is dan vraag je beter duidelijk een meer appart gelegen appartement. Wij logeerden in appartement 19 en hebben wel serieus last gehad van de buren die in het hoofdgebouw woonden. Dit zijn volgens ons Italiaanse mensen die daar permananent wonen. Tot 2 uur 's morgens hoor je daar constant iemand rondlopen op hakken of schoenen met harde zolen. 's Morgens om 7u15 zijn we ook een paar keer gewekt door de tuinman die de planten begon te scheren met een machine met verbrandings motor. Karig keukengerei, zeer veel stofnetten aan plafond en als je komt voorzie je dan van alle anti muggen middelen die er zijn. Zwembad is OK. De locale restaurants en cafés zijn duur. (vb. 5 to 6,5 Euro voor een pilsje). Zeer warm op de kamers.

• 7Fam. de Koning 03-08-2008

ruim appartement, onderhoud laat te wensen over.

Wij hebben hier twee weken doorgebracht in juli 2008. Wij zaten in het appartement met eigen zwembad appart van de andere appartementen. Wij waren denk ik de eerst gasten hier voor het nieuwe seizoen. De dode vliegen in de badkamer lagen er al een tijdje!! De vaatwasser deed het niet! De wasmachine had kuren. Stroom viel vaak uit. Het keuken was onhandig, en ook niet schoon. De tuin met zwembad was erg mooi en heerlijk om lekker buiten te leven. Ook douchen deden we buiten!!! De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben apparaatjes voor in de stopkontakten aangeschaft tegen de muggen en andere sprays etc. maar niets hielp.Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Lucca, Pisa en Florence. Florence is leuk om per trein te bezoeken. Pistoia is een grote plaats, 80.000 inwoners. Verwacht hier geen toscaans heuvellandschap, daarvoor moet je richting Volterra!

• 9Fam van Pelt22-07-2008

een appartement op een geweldige locatie

Het is ons erg goed bevallen in Pistoia. Het appartement was erg ruim, vooral boven, en sfeervol en landelijk ingericht. De keuken vonden we wat donker en het appartement was wel stoffig, maar het sanitair was schoon, dus dat hebben we maar voor lief genomen. Handdoeken en lakens zijn aanwezig. De bewoners zijn erg aardig en behulpzaam bij het zoeken naar leuke uitstapjes. Het zwembad is lekker ruim en ligt in een prachtige tuin. Neem wel een klamboe mee, want er zijn veel muggen en geen horren. Wij vinden het een echte aanrader!

Appartement Residence Torrevecchia info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij