ItaliëToscanePistoiaHotels PistoiaHotel Artemura Residence

Hotel Artemura Residence

ItaliëToscanePistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Artemura Residence voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Artemura Residence

• 8J.I.J. Buijs30-04-2010

Hotel Residence Artemura.

Hotel Residence Artemura is gelegen op korte afstand van het leuke centrum van Pistoia. Ons appartement 1E was gelegen op de eerste verdieping en bestond uit een grote zit- eetkamer van ca. 8 bij 6 m. met een royale badkamer en een keukentje verborgen in een kast. Aan de achterzijde van het appartement bevonden zich de openslaande deuren naar het terras van waaruit ook de tuin toegankelijk was. Uitstekende service en regelmatig werden tijdens ons verblijf van 6 nachten de handdoeken vervangen. Prettige mensen ook Engels sprekend!!!

• 8Laura19-10-2009

service ver te zoeken

In de twee weken dat we in het appartement verbleven, werd er één keer schoongemaakt en handdoeken vervangen. Een week met dezelfde handdoek doen is niet wat je verwacht voor zo'n prijs en vier sterren! Vuilniszakken die we op de gang hadden gezet, werden pas na drie dagen opgeruimd. Het toppunt was wel dat we, toen we aankwamen bij het appartement, er niet eens in konden. De deur zat op slot en we moesten drie uur lang op de stoep staan wachten met onze koffers. Tip voor wie nog naar Artemura wil: zorg dat je niet eerder dan twee uur s middags aankomt, anders sta je voor een dichte deur! We hadden een parkeerontheffing gekocht, zodat we in het stadje konden parkeren op sommige parkeerplaatsen. Maar we kregen alsnog een boete, omdat de receptie ons de verkeerde straatnamen had doorgegeven. Excuses? Nee hoor! We kregen te horen dat we maar beter moesten lezen...

• 9Y. DE KONING12-09-2008

prima

mooie appartement. App. 6a had geen balkon maar wel 2 badkamers! Receptie aardig, ontbijt eenvoudig. De ligging in de stad is gezellig. Parkeren; voor 3 euro voor de hele periode een ontheffing zoals de bewoners van Pistoia om ergens in de stad je auto te parkeren (voor de deur was meestal geen plaats) of voor 8 euro per dag op een parkeerterrein in de buurt. Je krijgt dan een sleutel mee om de slagboom te openen. Onze reisorganisatie had het parkeren bij de prijs inbegrepen maar daar was eerst wat heen en weer gebel voor nodig omdat de receptie niet wist dat deze afspraak er was. Toen we vertrokken wilde ze het ons alsnog laten betalen zodat wij het bij de reisorganisatie konden terugvragen! Het enige nadeel van dit appartement vonden wij het geen balkon hebben en dat in de tuin alleen een betonnen bank stond en een paar ijzeren stoeltjes. Nergens een makkelijke stoel!

• 10Kim11-08-2008

Juli 2008

In juli 2008 hier verbleven. Wat een prachtig appartement. Heerlijk ruim en superromantisch. We hadden app 1b. Slaapkamer op een vide en een tweede badkamer aan de slaapkamer. Al ligt het apparement in een redelijk drukke stad als je in het appartement zit is er alleen maar rust. Twee keer in de week schone handdoeken en een keer in de week fris beddengoed. Het ontbijt was prima ( croissant, toast, vlees, kaas, jam, cornflakes, jus, melk, en natuurlijk een cappucino) In het stadje zelf voldoende mogelijkheid om een gezellig terrasje te pakken, leuk op donderdag avond als de winkels tot half twaalf open zijn. Prima uitvalsbasis voor een bezoekje aan Pisa, Florence, Lucca en Siena. Als je wilt winkelen zit er vlakbij Florence (30km) een leuke shopping mall (Il Gigli).

We hebben het in Artemura Residence ontzettend naar onze zin gehad.

• 9jan26-05-2008

Fantastisch appartement, compleet ingericht. Mooi balkon en grote tuin. Prima service. Ontbijt is eenvoudig maar wel goed. Prima ligging voor bezoeken aan o.a. Florence.

Hotel Artemura Residence info

Facilities