ItaliëToscanePistoiaHotels PistoiaHotel Antico Convento Park Hotel et Bellevue

Hotel Antico Convento Park Hotel et Bellevue

ItaliëToscanePistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Antico Convento Park Hotel et Bellevue voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 7 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Antico Convento Park Hotel et Bellevue

• 7ronaldengaby02-05-2016

volgende keer anders

Wij hadden een kamer boven de keuken. Het leek wel alsof ze de hele nacht servieskasten omgooiden en opnieuw inruimden. Ook na klacht is er niets aan veranderd. Op zich was het een hele mooie accommodatie maar als we terug zouden gaan zouden we wel om een kamer in de aanbouw vragen. Het restaurant had een kaart die niet paste bij het hotel. Dure en exclusieve gerechten. Kamers waren meer cellen. donker en bedompt. Wel heel erg schoon. Mooi buitenzwembad. Schitterende ligging in de bergen, veraf van alles

• 8Andre Kooy30-08-2010

Gastvrij klein hotel met een geweldig restaurant

Het hotel is een oud klooster met behoud van die sfeer en met een mooie kapel. Het is eerder een restaurant met daarbij een hotel, dan andersom, maar het is een heerlijke plek om tot rust te komen. Minder geschikt met jonge kinderen.

• 6bart04-01-2009

Prima

Prima als tussenstop. Niet om een week bijvoorbeeld te blijven

• 8alain12-08-2008

Opnieuw te doen !!

Alain - Prachtige locatie, jammer dat het zwembad het openbaar zwembad is van pistoia,het is anders wel echt voortreffelijk,ook restaurant,erg vriendelijk. Niet aan te raden in het weekend (druk voor zwembad)

• 5ilona03-08-2008

Uiterlijk is niet alles

Bij aankomst ziet alles er super uit en het uitzicht is prachtig. Echter, houdt er rekening mee dat het zwembad een openbaar zwembad is en dat met name in het weekend heel Pistoia hier zit. Het hotel is tevens een locatie voor feesten en partijen, check voordat je boekt of er een feest is. Bij ons was dit namelijk wel het geval en we mochten nergens komen behalve op onze eigen kamer. Ook het restaurant was meer dicht dan open. En als je 's avonds een drankje wilt drinken, neem dan je picknickmand mee want aan de bar kun je niets krijgen. Wel verwijzen ze je door naar de supermarkt op 3 km afstand. De service is uitermate slecht. Zoals het management zelf zegt: je betaald voor een kamer en that's it. Zeker geen aanrader.

• 5ilona03-08-2008

Uiterlijk is niet alles

Het ziet er op het eerste gezicht super uit en het uitzicht is geweldig, totdat je erachter komt dat het zwembad een openbaar zwembad en heel lokaaal Pistoia hier verblijft. Het restaurant is zelden open en naar je klachten wordt niet geluisterd. Tekst van de manager: je betaalt voor een kamer. punt. Je hoeft hier dan ook zeker geen service te verwachten. Let op: het hotel wordt ook verhuurd voor feesten en partijen en dat betekent dat je als gast alleen nog maar op je eigen kamer mag verblijven, de rest is dan verboden terrein. Als je 's avonds nog een drankje wilt drinken, moet je je eigen picknickmand meenemen want het hotel schenkt niets, en als het bier in je minibar op is, verwijzen ze je rustig door naar de supermarkt op 3 km afstand. Zeker geen aanrader!

• 9R&A05-03-2008

De ligging van dit hotel is prachtig,een oud klooster met uitzicht over Pistoia.We zijn er 2dagen geweest en hadden de suite(die had wel iets).Zwembad ok.

Hotel Antico Convento Park Hotel et Bellevue info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar