ItaliëToscanePistoiaAppartementen PistoiaAppartement Alice del Lago Country House

Appartement Alice del Lago Country House

ItaliëToscanePistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Alice del Lago Country House voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+73/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9.3Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Alice del Lago Country House

• 10Mike12-09-2018

Prachtig, verzorgd in het groene hart van Toscane

Een oase van rust in het groene hart van Toscane. Pak een fiets om de omgeving te ontdekken, één grote snoepwinkel voor liefhebbers van planten en bomen of stap in de auto om via prachtige wegen met cipressen en pijnbomen steden als Luca, Pistoia, Vinci, Florence en Lisa te ontdekken. Bij thuiskomst een duik in het heerlijke zwembad en daarna genieten van de rust. In de zeer ruim opgezette appartementen ontbreekt het u echt aan niets, daar zorgt ook zeker Roberte Reali, uw gastvrouw voor. Houdt je van lekker eten, dan kun je je hart ophalen in de talloze restaurants met overheerlijke pasta,s, vis en andere streekgerechten. Kortom genieten van a tot z!

• 10Danielle en Marco18-07-2017

Wauw! Gewoon wauw!

Het eerste woord wat mijn man en ik zeiden was: wauw! Alice del Lago is een prachtige Toscaanse boerderij tussen de boom- en bloemkwekerijen. We werden ontzettend hartelijk ontvangen door Roberta, de eigenaresse. We kregen een rondleiding en uitgebreide uitleg over de kamer en de omgeving. De kamers zijn in stijl ingericht en erg charmant, precies de stijl die je van Toscane verwacht. Het zwembad is heerlijk, en 3 stappen van het appartementje. We hadden onze eigen gazebo met tafel waar we heerlijk privé konden zitten. Het ging onze verwachtingen te boven! We worden al 2 nachten wakker in een Toscaans sprookje!

• 9Krammie22-06-2015

Fantastische plek

Het verblijf in Alice del Lage is ons bijzonder goed bevallen! De eigenaresse Roberta en haar man Lucca doen er alles aan om het je naar het zin te maken. Roberta is schitterende, behulpzame en lieve gastvrouw. Je hoeft maar iets te vragen; bijvoorbeeld of er ook een bus naar Florence rijdt vanuit Pistioa en Roberta komt direct met een schema over bustijden. Meerdere keren wordt geïnformeerd of alles oke is. Als er iets is dan wordt het binnen de kortste keren opgelost. Prachtige appartementen met echt alles er op en er aan - groenten uit eigen tuin (in het seizoen) - gratis wifi - wasmachines en droger aanwezig - eigen alarmsysteem in het appartement - alles was super. Een echte aanrader! Ook het zwembad is goed onderhouden en voor de ligbedden zijn badlakens aanwezig. Het appartement ligt vlakbij de doorgaande weg en ongeveer tien minuten rijden van het plaatsje Pistoia.

Appartement Alice del Lago Country House info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij