Kleine hotelsWeer vandaag30°20°
7,4

8 reviews over Hotel Verdi in het Nederlands

prima voor een kort verblijf

ronaldengaby
2-5-2016

heel erg oud en minimaal comfort. Slecht ontbijt, beangstigende lift. Het grote voordeel is dat je midden in de stad zit en dat het ontzettend goedkoop is. Vriendelijk personeel.

Eenvoudig maar goed

Jacky
13-10-2014

Hotel ligt rustig maar toch in het centrum, toren van Pisa op ± 15 minuten loopafstand. Centraal station Pisa ± 15 minuten (lopend door het centrum). Ontbijt eenvoudig maar voldoende (vers gebakken broodjes en croissants)

Gereisd Met partner in oktober 2014

goed, eenvoudig, ideaal gelegen

gerben673
12-5-2013

prima uitvalbasis voor bezoek aan pisa. direct in het centrum, in amper een kwartier bij de toren hadden de familiekamer geboekt, was eenvoudig, wat gedateerd misschien, maar echt prima geslapen ontbijt eenvoudig maar volop keuze

bereikbaarheid bleek erg lastig zonder goede route, ivm eenrichtingstraten

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013

Prima Hotel / Ideale Uitvalsbasis

Student
24-8-2009

Hotel Verdi, op 15 minuten lopen gelegen van zowel treinstation Pisa Centraal als de Scheve Toren van Pisa, is een prima uitvalsbasis voor het verkennen van Pisa en de rest van Toscane. Het hotel is rustig gelegen, net buiten het drukke toeristische hart van Pisa. De kamers (voorzien van airco, tv, klein ijskastje en kluisje) zijn verzorgd, schoon en aangenaam. Badkamer (voorzien van toilet, douche en bidet) is eveneens erg proper, alleen is de douchecabine aan de kleine kant. Ontbijt (van 7 tot 10u) is prima maar niet zeer uitgebreid. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit-verhouding was goed.

Tip: Ryanair vliegt vanaf Maastricht, Eindhoven, Weeze en Charleroi op Pisa. Vervolgens zijn steden als Florence (1 uur), Siena (1 3/4 uur), Lucca (1/2 uur) en nationaal park Cinque Terre (1 1/2 uur) per trein tegen een zeer aantrekkelijke prijs bereikbaar.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

kim
17-3-2009

Goede ligging t.ov. vliegveld/ treinstation en oude centrum; schoon; goed ontbijt; kortom prima hotel!

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Leuk budget hotel in Pisa

Wim en Annemarie
16-3-2009

Hotel Verdi is zijn drie sterren zeker waard. Het hotel is netjes, schoon en goed onderhouden. Het hotel is gehuisvest in een voormalig klooster wat ook het karakter van dit hotel mede bepaald. Kamer was schoon en netjes, niet al te groot maar ruim voldoende voor een paar dagen. Kamer had twee tegen elkaar aangeschoven bedden een bureau met stoel een kast voor de kleding en een grote stoel die als derde bed kan worden uitgeklapt. Ook is er een TV aanwezig met italiaanse zenders en mogelijkheid tot paytv, koelkastje en kluisje. Badkamer is voorzien van kleine douche cabine, toilet, bidet en wastafel. Ramen kunnen verduisterd worden met luiken wat het s'nachts echt donker maakt. Ook is er airco aanwezig al hadden we die nu nog niet nodig. Als we weer terug naar Pisa zouden gaan gingen we zeker terug naar dit hotel. Hotel staat klein stukje buiten centrum maar alle bekende atracties in Pisa zijn lopend te bereiken. Het vliegveld ligt op 2,5 km en is dus eventueel lopend te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2009

2008

Prima voor 1 nacht en dan doorreizen

Bart van Wanroij
12-12-2008

In de directe omgeving is niet veel te doen, een supermarkt, de rechtbank en een enkele bar. De highlights van pisa zijn op loopafstand goed te bereiken. Even teruglopen om een jas te halen als het gaat regenen is wel iets te ver met de kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Klein italiaans hotel, ontbijt is goed, niet super De zijn

Nicole
19-5-2007

Klein italiaans hotel, ontbijt is goed, niet super uitgebreid. De kamers zijn zeer gehorig en het personeel mag iets vriendelijker zijn.

Gereisd Anders in Sat May 19 2007 13:24:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Verdi voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• AdresPiazza della Repubblica, 5 56125(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Verdi in Pisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Verdi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.