Bed and Breakfast Relais Sasseti

Meer bedandbreakfast info

21 reviews over Bed and Breakfast Relais Sasseti

• 9Paulien24-06-2019

Fantatisch weekend gehad!

Prima locatie, zeer schoon en zeer ruim appartment, aardige hostess, zeer behulpzaam en niet opdringerig. Uitstekend ontbijt met kaas, worst, yoghurt, sap, vers fruit, jam, pasta, smeerkaas. Heerlijk rustige tuin en zodra je de buitendeur opent sta je midden in het centrum van pisa. Bed is vrij hard, maar is denk ik normaal in italie. Airco op de slaapkamer doet het goed.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Tomas02-05-2014

Prima B&B in centrum Pisa

Dit is een zeer goede bed&breakfast. Wij hadden het Lion's appartement. Dat was erg ruim en schoon, met zowel begane grond als verdieping. En je kunt gebruik maken van de tuin op de binnenplaats. De ligging is gunstig, in het centrum van de stad Pisa. Volop restaurants op loopafstand. Ook het station, winkels en de scheve toren kun je makkelijk te voet bereiken. Gastvrouw Simona Rossi is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze heeft tips voor leuke uitjes en wijst je de beste restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Amy14-08-2012

italie op z'n best

Alles wat anderen geschreven hebben op deze site over relais Sasetti is waar! Je waant je midden in het ware Italie, Schoonheid, rust en attentie middenin de stad waar mevrouw Rossi je alle lokale tips over kan geven. Op aanraden van haar heb ik op de meest heerlijke authentieke plekjes kunnen eten. De Well Room is prachtig en ligt erg prive. Je hebt veel mogelijkheden op de kamer, in de tuin, in Pisa en het omliggende Toscane. Dit is echt de plek in Pisa om te verblijven!

Alleen gereisd in augustus 2012

• 9Linda06-07-2012

Geweldig! Doen!

Niet verder zoeken: je hebt je accommodatie gevonden. Rustig gelegen en toch middenin het centrum. Bezienswaardigheden op wandelafstand. Vriendelijke gastvrouw. Perfect ontbijt.

Nadeel: Op de dag van vertrek werden we onze kamer (lees: huis) min of meer uitgejaagd terwijl het slechts 10.30u 's ochtends was!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Frans en ina01-10-2011

Een gastvrij verblijf in een stadspaleis

We logeerden in het Lion's apartement, heel ruim en comfortabel. Mevrouw Sassetti is zeer gastvrij en behulpzaam. De toegang is via de poort en de tuin/binnenplaats, daardoor heb je veel privacy. Wij vinden het een aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Wendy24-08-2011

Rust in hartje Pisa

In een mooie straat, midden in het centrum van Pisa is de voordeur van deze B&B. Nadat je door een soort patio bent gelopen, kom je in een mooie, rustige ingesloten tuin. De ontvangst is hartelijk!! Bij een B&B verwacht je een soort luxe hotelkamer, maar hier krijg je nagenoeg een huis! Beneden is een woonkeuken met bank en boven is een slaap annex relaxruimte met glazen vloer (mooi element van t huis), een zeer ruime badkamer en een grote slaapkamer die stijlvol is ingericht. Overal vind je leesboeken en informatieboeken over Toscane, Pisa, Italië", voor elk wat wils. In de tuin is t heerlijk relaxen met tuintafel, ligstoelen, dartbord, ping pong (in de schuur). Er lopen ook 2 schildpadjes rond, de huisdieren van de familie Sassetti. Simona is uiterst vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Joyce05-06-2011

Uniek plekje !

We hadden 3 overnachtingen geboekt voor de Lion's appartement voor eind mei. Wat een uniek plekje, het appartement ligt aan een binnentuin, verscholen achter een grote deur. Het is smaakvol ingericht en vooral de glazen trap en vide vond ik zeer bijzonder. Pisa is overdag druk met toeristen, vooral bij de scheve toren en 's-avonds blijkt het een studentenstad te zijn. Wij hebben met de trein een dagtripje naar Florence/Firence gemaakt, prima te doen, je loopt in 20 minuten naar het treinstation. Op aanraden van Simona hebben we bij Osteria di Culegna gegeten, een klein lokaal restaurantje, erg leuk en lekker, een aanrader. Boek dit bijzondere overnachtingsplekje ! je zult er geen spijt van hebben !

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Stephan25-10-2010

Zeer moi en erg schoon

Werkelijk top! Erg gastvrij en behulpzaam. Prachige ligging en zeer scone kamers. Enige minpuntje het ontbijt, maar als je van zoet houdt is ook dat geen probleem.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Rob, Dagmar en Celeste21-10-2010

Helemaal top!

Wij hebben bij Simona 4 geweldige dagen gehad. Een prachtig appartement en nog 1 nachtje de kamer genomen. Het appartement is helemaal top! Celeste was weg van de "glazen vloer". Bij aankomst meteen heel hartelijk ontvangen. Simona geeft goede tips en is zeldzaam behulpzaam. Kinderbedje stond ook klaar en er was zelfs een hele kist met speelgoed. De afgesloten tuin is heerlijk voor kinderen! Echt een aanrader voor wie na een drukke dag lekker wil bijkomen en dat middenin Pisa.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 9yvonne17-10-2010

Heerlijk plekje voor weekendje weg.

Prachtige kamer, Well Room, mooie badkamer. Gunstig gelegen. Wel er rumoerig in het weekend van jeugd die uit de bioscoop komt. Ontbijt wat simpel maar op vraag naar een plakje kaas kregen we dat erbij. Ik zou hier nog wel terug willen komen.

Gereisd met partner in oktober 2010

0 tips over Bed and Breakfast Relais Sasseti

2 vragen over Bed and Breakfast Relais Sasseti

• john marrevee, 26-09-2014

auto

Goededag, is er parkeergelegenheid in de buurt ??

• Marian, 19-09-2010

prijs

Wie heeft er meer info. wat betreft prijs B&B etc. afstand vliegveld, strand.... groet Marian

Tomas, 03-05-2014

Zie website voor pijs. Afstand tot vliegveld is half uur lopen. Per taxi uiteraard veel minder. Strand is met de auto in ca. 20 minuten te doen.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV