Pisa

We hebben een aantal aanbieders voor Pisa voor je op een rij gezet:

vakanties Pisa

We hebben een aantal aanbieders voor Pisa voor je op een rij gezet:

Reviews over Pisa

Fantastisch, zeker van plan terug te komen

Corry,
    4-10-2018

Super resort, rustig park met heel vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt met warme broodjes, lekkere koffie enz. Pizzaria, winkeltje op loopafstand. Veel te zien in de omgeving. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima als uitvalsbasis als je een auto hebt.

A Vendrig,
    24-9-2018

Wij hadden de camping geboekt als uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa, Florence, Cinque terre en Lucca. Wij hadden geen auto en moesten eerst steeds een kwartier lopen naar de bushalte, voorbij de tunnel, dat was minder prettig. Camping en stacaravan verder prima, zelfs afwasmiddel en toiletpapier, zeep en douche gel was aanwezig. Receptie vriendelijk, we hebben gelijk bij aankomst betaald dan ben je daar vast vanaf. Ook de boardingpassen hebben ze netjes voor ons uitgeprint omdat we s morgens om 5.00 alweer moesten vertrekken. Als je aangewezen bent op openbaar vervoer vind ik de camping wel ver liggen van bus en treinstation. Van zwembad en sanitair hebben wij geen gebriik gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Prima uitvalsbasis voor een kort verblijf

Lieke Peters,
    19-9-2018

Top locatie, vlakbij de toren van pisa. Vriendelijk personeel. Ontbijt was simpel maar prima en kan op het dakterras worden genuttigd

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima camping voor bezoek Pisa

Yvke,
    10-9-2018

Prima camping om Pisa te bezoeken, ligging zo n 800 meter van de toren en andere bezienswaardigheden. Ook leuke stad om door heen te wandelen.

Vrije keuze van plaats. Schaduwdoeken over plaatsen gespannen. Rustige camping. Zwembad niet gebruik van gemaakt, lijkt wat aan de kleine kant voor de camping. Sanitair schoon.

Dame bij receptie vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Jeroen,
    16-8-2018

Zeer comfortabel park met moderne huisjes en een fijn zwembad waar je altijd een bedje hebt omdat het personeel plekken voor de gasten van het park vrijhoudt. De huisjes hebben airco wat natuurlijk heel fijn is als je een warme dag bent weggeweest. Ook heb je veel privacy als je buiten zit (vooral als je een huisje aan de achterkant hebt, zoals wij dat hadden). In de straat beneden in het dorp (loopafstand) zit een bakker en kruideniertje voor de kleine boodschapjes en als je meer nodig hebt zit op een paar kilometer een prima Lidl en een hele grote Carrefour. Ook op loopafstand een werkelijk uitstekend restaurant waar je naast heerlijke pizza's ook andere geweldige Italiaanse gerechten kunt krijgen. Is een aanrader. Het park is een prima plek om rustig een dag door te brengen, maar is ook een uitstekende uitvalsbasis voor excursies naar de gekende toeristische trekpleisters als Pisa, San Gimignano, Volterra, Pietrasanta etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Pisa scoort een 7,2 uit 10, op basis van 248 reviews