ItaliëToscanePisaAppartementen PisaAppartement Fattoria di Migliarino

Appartement Fattoria di Migliarino

ItaliëToscanePisa

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Fattoria di Migliarino voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Fattoria di Migliarino

• 7Rogier Suijkerbuijk30-07-2012

Prijs-kwaliteit kan beter

Fattoria di Migliarino is een kleinschalig complex voor gezinnen met kinderen (tot 12 jaar). Wij zaten in de Picchio, een maisonette met voldoende ruimte en faciliteiten. Helaas geen wc op de begande grond, maar alleen in de badkamer op de 1e verdieping. De zitbank in de woonkamer was ronduit versleten, maar wij gebruikten deze nauwelijks. Voor wintervacantie kan dit wel een probleem worden. Wat echt vervelend was, is dat er direct achter complex een weg loopt die 's-ochtends vroeg toch behoorlijk druk wordt bereden, vooral met trailers. Verder ook echt overlast gehad van insecten, vliegen en muggen. De vuilcontainers staan helaas op het terrein. En wat ook jammer was: geen kinderbad. Uiteraard ook pluspunten: de ligging is ideaal, vlakbij Pisa en 7 km van een goed verzorgd zandstrand (incl. strandbewaking en overige faciliteiten). Hier hebben we ons zeer goed vermaakt. Wel betaald parkeren (€1,80/uur). Verder ruim speelterrein en zwembad was ook prima voor een verfrissende duik.

• 5Menno Gubbels03-01-2012

Mooie locatie maar niet gastvrij

3 jaar elke zomer minimaal 1 week hier op vakantie geweest omdat de ligging goed is. Dichtbij het strand en leuke dorpjes en steden ook in de buurt. De huizen zien er goed uit al zit er wel een groot verschil in inrichting en uitrusting (niet elke woning heeft een airco, vaatwasser en sommige huizen hebben nauwelijks een keukenblok) tussen de verschillende huizen. De reden dat wij hier niet meer terugkomen komt doordat de gastvrijheid van de eigenaren (Giovanna en Martino) WAARDELOOS is. Er wordt van alles een probleem gemaakt en zij weten het vakantiegevoel geheel bij je weg te nemen. De Italiaanse gastvrijheid naar kinderen toe hebben zij totaal niet begrepen (dat wordt kinderden ook duidelijk gemaakt) en dat is bijzonder jammer want de omgeving is wel een vakantie waard. Voor winkels moet je wel de auto pakken want supermarkt en bakker niet op loopafstand. Op het park is er wel een zwembad maar geen kinderbad.

• 7Edke17-06-2011

Kamperen bij de boer

Zeen harstikke leuk huisje. E is veel rust, harstikke groen.

• 7vat18-06-2010

Aardige plek aan Toscaanse kust

Fattoria Migliarino is een oude herenboerderij (agriturismo) vlakbij het strand en Pisa. Het landhuis is gerenoveerd en opgedeeld in huisjes en appartementen. Ligging: strategisch tussen Pisa en Lucca. Vlakbij de snelweg, dus ook Florence en Cinque Terre goed bereikbaar. Het dorp en de directe omgeving is niet echt geweldig. Weinig voorzieningen in het dorp, zoals supermarkt etc. Het restaurant achter het parkje is erg eenvoudig en meer een lokale kroeg. Het eten is ook niet echt geweldig voor Italiaanse begrippen. Prijs/kwaliteit: Wel een beetje duur. Geen mogelijkheid voor ontbijt of diner. Verder een karig voor de prijs. Inrichting: erg rustiek en kasteelachtig. Niet echt praktisch met kleine kinderen. Ruimte: grote huisjes en veel groen op het park. Mooi zwembad. Kindvriendelijk: Redelijk. Geen bedje of kinderstoel aanwezig en veel grind! Niet aan te raden met kinderen jonger dan twee jaar. Op zich leuke week gehad, maar we komen hier niet meer terug.

Appartement Fattoria di Migliarino info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij