ItaliëToscanePisaAppartementen PisaAppartement Fattoria Di Colleoli

Appartement Fattoria Di Colleoli

ItaliëToscanePisa

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Fattoria Di Colleoli voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 10 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 10 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Fattoria Di Colleoli

• 4Wendy03-09-2019

Prijs-kwaliteitverhouding niet in orde!

Blijkbaar maakt dat de ligging van dit complex, omgeving Florence, de prijzen van deze appartementen bepaalt en niet de kwaliteit. Donker, muf, vieze lucht, vliegen, hele sobere keukeninventaris, gehorig en verouderde inrichting. Ondanks dat je in Italie vooral buiten leeft is dit niet prettig, vooral niet wanneer de slaapkamer stinkt (naar sigarettenrook). Ook de douche die geregeld van koud naar bloedheet water verspringt brengt niet de nodige ontspanning. Het ontbijt wat tegen € 10,00 p.p. genuttigd kan worden bij het zwembad mag geen ontbijt worden genoemd. We krijgen de indruk dat de medewerkers van het complex hun best doen en vriendelijke mensen zijn. Dit zijn niet de eigenaren en ook deze medewerkers gunnen we een grondige opknapbeurt van het complex. Geboekt bij een touroperator. Betaling gaat via een tussenpersoon maar toont geen enkele verantwoordelijkheid. Aangesloten locaties staan bij touroperator boven de klant!

• 6Van den Berg16-08-2019

Boel op de rit zetten kom ik graag nog eens terug!

Allereerst positief beginnen , Mooi en rustig , fijn zwembad met een lieve receptioniste. Echter heeft het complex echt onderhoud nodig!!! Inventarissen vernieuwen, slaap bank dramatisch!!! Warm en gehorig , airco stuk , douche koud water,wifi werkt niet,pui lekt ,tegels zwembad los etc 1400,- via ecco italia 7n!!. Wij zaten in terazza en hadden een hele andere inboedel dan onze buren bv wij een hele kleine gehorige koelkast(huis 6 pers) en de buren in klein appartement een moderne vrijstaande grootte koelkast. Wij een koffiezetapparaat de buren niet, onze broodrooster werkte niet gelukkig die vd buren wel. Onze oven paste niet in het stopcontact vd keuken dus ik maakte de pizza’s op de grond, koffie zette ik aan de andere zijde vd kamer op de grond en broodjes roosteren deed ik in het enige stopcontact in de keuken, kortom de boel is hopeloos verouderd. Heel, heel veel zaken kunnen eenvoudig beter, klachten worden niet serieus genomen.

• 8Bart Blauw07-08-2018

Zeker aan te bevelen voor een relax vakantie!

Erg vriendelijke staff. Francesca heeft er alles aan gedaan om ons verblijf tot een succes te maken. Van een lekker gebakje voor mijn verjaardag, tot het regelen van een extra fan voor in het appartement. 's ochtends Lekker cappuccino drinken bij het zwembad en een biertje en een wijntje in de middag

Appartement was ruim opgezet, keuken was goed maar niet optimaal gefaciliteerd. (was ook geen problem met alle restaurantjes in de buurt)

Twee ruime slaapkamers met veel kastruimte. Strijkplank, wasrek. Appartement was voorzien van veel extra's. Enig minpuntje zou de warmte kunnen zijn. De appartementen hebben geen airco. Waardoor het wel erg warm was in huis. Om vers brood te halen moest je elke dag op en neer naar Forcoli, dat kost je minimaal 45 minuten aan reistijd (op en neer)

• 8Heleen06-07-2018

Dit was nou echt ontspannen voor het hele gezin

Wij zaten in appartement Pergola en deze had twee slaapkamers. Beide kamers hadden luiken, waardoor het heel donker was en s ochtends ook nog. Ideaal voor jonge kinderen. Appartement was verder sober en niet gezellig om s avonds te zitten. Maar buiten dan wel weer erg mooi. De ligging was fantastisch. Bovenop een heuvel met uitzichten aan alle kanten. De kinderen konden we gerust laten gaan buiten, want er was een groot veld rondom en daaromheen olijfbomen, waardoor ze niet weg konden lopen en ze heerlijk vrij konden spelen. Het ontvangst was zo vriendelijk en persoonlijk. We hebben hier 3 weken genoten en heerlijke uitstapjes gemaakt.

De laatste avond zat het appartement vol en hadden we veel last van bovenburen die erg luidruchtig waren. De pizzeria's in de buurt zijn niet fantastisch, maar Il TIgli wel met speeltuin, dus dat maakt veel goed. Wij hebben bovenal genoten!

• 8Kiru Knapen10-10-2017

nice place

It was nice. please check re red postbox at the door from the house at the end from te street on you're left... we put some cards in there to send home but they never got to us. maybe it wasn't a post box

• 8Anna12-08-2016

Mooi maar afgelegen

Mooie plek op een heuvel zoals je in Toscane verwacht. 6 appartementen in een huis, inrichting binnen is sober. Privacy buiten ontbreekt. Naar de dichtstbijzijnde grotere supermarkt is het 20 min rijden. Pizzeria vlakbij is een aanrader. Prima zwembad met voldoende ligstoelen.

• 9Arjan23-09-2013

Prachtige lokatie

Sliepen op een prachtige lokatie op de Frattoria. Een appartement met eigen overdekt terras.

• 8M31-07-2011

mooie lokatie

We zijn 3 wk in fattoria di colleoli geweest appartement melograno Borgo en fattoria zijn 2 aparte accommodaties en liggen niet op 1 terrein. We zaten in een mooi huis waar 3 app in zitten. Het huis was alleenstaand met eigen zwembad, tuin, terras en bbq. Inrichting is eenvoudig, maar de ruimte om het huis is mooi. Alle leuke steden zijn binnen een uur bereikbaar en je hebt mooie stranden in Vada. Vlakbij zit een pizzeria Tigli waar je lekker kan eten. Bij Borgo di colleoli kan je ook eten. We gaan hier zeker weer naar terug.

• 9fam. Rijnders13-05-2010

prachtig gelegen appartement

Wij zijn net terug van een weekje Toscane. De ligging is werkelijk prachtig, mooi uitzicht met een zeer mooi gelegen zwembad. Wij zaten in een klein vrijstaand huisje (Granaio) met een groot eigen terras. Alles is recent opgeknapt, met name de tuin en de terrassen zijn erg mooi aangelegd. De inrichting binnen is eenvoudig, niet super schoon, maar niet storend. De openhaard lucht in het huis vonden wij echter wel vervelend. Wat erg leuk is, dat je midden tussen de wijnboeren zit en niet op een afgesloten vakantiecomplex. Op loopafstand zit een geweldige pizzaria, deze wordt zeer goed bezocht door vakantiegangers maar zeker ook door de lokale bevolking. Verder zijn er in de directe omgeving weinig restaurantjes. Het weer was nogal regenachtig de eerste dagen van ons verblijf, dan is het huisje minder geschikt om te verblijven met 2 kinderen (5,7 jr).
    De ligging is gunstig, binnen een uur rij je naar de bekende bezienswaardigheden, maar ook San Miniano (15 min) is erg leuk!

• 9Margriet Holterman11-08-2009

Prachtig!

Prachtig appartement "Melo" met zwembad en bbq Inrichting netjes/eenvoudig Appartement "melo" heeft 3 slaapkamers en 2 badkamers. Omgeving is prachtig!!

Appartement Fattoria Di Colleoli info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij