Hotel Relais La Suvera

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Relais La Suvera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Relais La Suvera in het Nederlands

2006

Standingvol oud pauselijk paleis met bijgebouwen die tot

G B
25-8-2006

Standingvol oud pauselijk paleis met bijgebouwen die tot kamers verbouwd zijn (behalve het kerkje). Onze kamer in de "scudera" was zeer smaakvol en gezellige ingericht. De rest van het complex was eveneens het ontdekken waard (waaronder een jacuzzi in een oude regenput). De service is compleet, vriendelijk en correct. Uitgbreid ontbijt met verse produkten. Het hotel ligt wel in een gehuchtje waar verder niet veel te beleven valt (Pievescola) en een auto ter plaatse is zeker aan te raden. Uit eten hoeft wel niet want het restaurant serveert zeer fijne gerechten in een uitnodigend kader. Helaas is het hotel wel wat prijzig en het meeste clienteel bestaat daarom uit "the upperclass". En deze mensen staan nu niet zo bekend voor hun gezelligheid. Toch een aanrader.

Gereisd Anders in augustus 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais La Suvera in Pievescola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais La Suvera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.