Reviews over Pievescola

Heerlijk rustige plek!

wiwi,
    1-9-2010

Deze podere is zeer rustig gelegen, aan het einde van een 1,5 kilometer onverharde bochtige weg door het bos. Boven aangekomen ligt de in authentieke staat gebleven boerderij, met 2 appartementen en een zwembad in een ruime tuin.

Het uitzicht vandaar is panoramisch. De beide appartementen zijn schoon en comfortabel ingericht. Een ideale omgeving om tot rust te komen, maar ook centraal gelegen t.o.v. de diverse steden in Toscane. Een van de eigenaars spreekt engels.

Standingvol oud pauselijk paleis met bijgebouwen die tot

G B,
    25-8-2006

Standingvol oud pauselijk paleis met bijgebouwen die tot kamers verbouwd zijn (behalve het kerkje). Onze kamer in de "scudera" was zeer smaakvol en gezellige ingericht. De rest van het complex was eveneens het ontdekken waard (waaronder een jacuzzi in een oude regenput). De service is compleet, vriendelijk en correct. Uitgbreid ontbijt met verse produkten. Het hotel ligt wel in een gehuchtje waar verder niet veel te beleven valt (Pievescola) en een auto ter plaatse is zeker aan te raden. Uit eten hoeft wel niet want het restaurant serveert zeer fijne gerechten in een uitnodigend kader. Helaas is het hotel wel wat prijzig en het meeste clienteel bestaat daarom uit "the upperclass". En deze mensen staan nu niet zo bekend voor hun gezelligheid. Toch een aanrader.

Pievescola scoort een 1 uit 10, op basis van 1 reviews