Appartement Casa vacanze le muse

ItaliëToscanePieve Fosciana

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Casa vacanze le muse voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews
  • 8.5Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Casa vacanze le muse

• 10lidia palagi24-03-2013

Un ottimo posto per rigenerarsi

La struttura è composta di più appartamenti e di una casa con taverna, tutto è in ottimo stato , si gode di una vista stupenda su tutta la Garfagnana, Le Muse è nel centro di Sillico, piccolo paese su una collina, il servizio clienti è familiare e disponibile, il rapporto qualità prezzo è ottimo, il mio appartamento che aveva un camino ed una cucina in muratura era molto pulito, in paese c'è un ristorante che cucina prodotti tipici, per i bambini è un posto da raccomandare, hanno tutto il paese per giocare..

• 7CA Timmermans03-07-2012

Redelijke verblijf plaats

Redelijk, rustig gelegen, appartement gelegen aan de rand van een (auto vrij) klein oud dorpje op een heuveltop. Jammer dat de inrichting kennelijk deels bij Ikea is aangeschaft waardoor de echte Toscaanse sfeer ontbreekt. Ons appartement had een klein tuintje en had een zeer fraai uitzicht over het dal. Contact voor niet Italiaans sprekende bezoekers loopt via een (beetje) Engels sprekende buurman van de eigenaresse. Deze heeft zich overigens bij ons bezoek alleen bij het afrekenen laten zien. Wordt verhuurd incl ontbijt, dit stelt overigens niet veel voor (voorverpakt croissantje + pakje kaakjes). Er was wifi internet beschikbaar, doch dit was niet stabiel en regelmatig niet te gebruiken. In het dorpje een klein restaurant met bar en winkeltje voor de eerste levensbehoeften. 2 goede supermarkten beneden (10 km) in het dal. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding niet geheel correct.

Appartement Casa vacanze le muse info

Facilities

• CafeNiet beschikbaar