Pieve di Monti

Reviews over Pieve di Monti

Prachtige villa maar..

A.D Elzinga,
    3-6-2016

De villa was slecht te vinden. Het pad ernaartoe is heel slecht en smal. Zeker niet geschikt voor alle auto’s. De borg is 750 euro betalen, maar je krijgt geen reçu.

De beheerster spreekt alleen Italiaans.

De villa is prachtig met een mooi zwembad (zout) maar..

Dingen waren stuk; deurkozijn, deksel wc, gat in de hor, afzuigkap.

Na melding wel (Italiaans sprekende) monteurs langs gehad, maar niet wenselijk tijdens vakantie.

Slechte/geen waterdruk op de 2e verd. De badkamer op de begane grond heeft een bad, met douche, maar de douchekop kan niet worden opgehangen.

De keuken is te klein voor het aantal mensen waarvoor het huis geschikt is..

Al voor de oplevering werd de tuin met stinkend gereedschap onder handen genomen.

Kort samengevat: Een prachtige villa, met een prachtig zwembad, maar met toch heel wat minpunten. Daarom vonden we de prijs veel te hoog voor wat je er voor krijgt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Prachtig