Hotel Villa Corte Lotti

Kleine hotelsWeer vandaag25°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Corte Lotti voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Corte Lotti in het Nederlands

Met vrienden

Authentiek en modern mooi gecombineerd

A. Hendriks
5-8-2010

Mooie oude Toscaanse villa met moderne appartementen. Bij het centrum van Pietrasanta dat zeker de moeite waard is. In het appartement is geen mogelijkheid om te koken. Het is meer een mooie en grote hotelkamer. Prachtig ingericht en als je geluk hebt (of erom vraagt) een mooi terras erbij. Geschikt als uitvalsbasis om strand en het binnenland van Toscane te bezoeken.

zeer mooie kamers/herrie doorg.weg

h.oostdam
6-3-2010

IK was er zakelijk begin maart 2010; prijs bij direct boeken suite €83 per nacht (via touroperator op internet €100), smaakvol ingericht, ontbijt op kamer, zeer schoon, rookvrij, slaapkamer aan de fonteinkant verlangen, goed beveiligd, geen zitje buiten, veel (goede) restaurants in de buurt, alle winkels zeer dichtbij, veel kledingwinkels en kunstwinkeltjes/galerieen, zeer vriendelijke bediening, ontbijt zonder vers brood/fruit (winkeltjes aan de overzijde, alle kamers hebben een koelkast en koffiemachine). Zeer goede prijs/kwaliteit. Enige nadeel is herrie van de doorgaande weg maar ramen dicht en airco aan dan maar! En de auto staat veilig in de garage maar die is een beetje krap (schade €3.600 aan rechter zijde, stom, eigen schuld)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Corte Lotti in Pietrasanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Corte Lotti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.