Reviews over Pietrasanta

Luxe!

Jan-Willem,
    20-6-2017

Mondial Resort is een heerlijk hotel en is een perfecte uitvalsbasis voor strand en zwembad overdag en dorpjes in de late middag/avond. Lekker ontbijt (roerei) ook (helemaal voor Italiaanse standaarden).

Mooi uitzicht, dicht bij strand, rustig

Lizeth,
    7-7-2016

Blij verrast waren we. Net hotel, prima kamers met airco, goede matrassen, koelkastje en mooi uitzicht! Ontbijt goed. Personeel heel aardig en behulpzaam.

fantastische plek

lucvandenbulte,
    23-9-2011

Dicht bij het centrum van Pietrasanta.

Goeie ontvangst en prachtige kamers.

Zeer lekker ontbijt met alles erop en eraan.

Prijs kwaliteit: zeer goed

Een aanrader !

erg mooi design hotel!!!

Stella,
    29-6-2011

Super mooi hotel met trendy kamers + balkon; ook badkamer is erg mooi en schoon.

Vriendelijk personeel; goed ontbijt. Diner was ook lekker maar is prijzig en ook de drankjes zijn duur; dit is overigens het enige minpuntje dat ik kan melden...

Zwembad is niet groot maar erg aangenaam. Je kan gebruik maken van ligbedden en badlakens; wij waren in voorseizoen en hadden voldoende plek maar zal in hoogseizoen waarschijnlijk een ander verhaal zijn.

Authentiek en modern mooi gecombineerd

A. Hendriks,
    5-8-2010

Mooie oude Toscaanse villa met moderne appartementen. Bij het centrum van Pietrasanta dat zeker de moeite waard is. In het appartement is geen mogelijkheid om te koken. Het is meer een mooie en grote hotelkamer. Prachtig ingericht en als je geluk hebt (of erom vraagt) een mooi terras erbij. Geschikt als uitvalsbasis om strand en het binnenland van Toscane te bezoeken.

Pietrasanta scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews