Pietrasanta

We hebben een aantal aanbieders voor Pietrasanta voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pietrasanta voor je op een rij gezet:

Reviews over Pietrasanta

leuk stadje,red.auto-vrij, veel kleding-en kunstw.

h.oostdam
    6-3-2010

Een leuk klein stadje om wat kunstuitingen te bekijken maar ook om lekker te eten en te winkelen. Ateliers waar ze sierraden maken en marmer bewerken. Redelijk autovrij maar de politie houdt zich er niet aan! Flink wat hotels die fraaie kamers hebben. Niet echt goedkoop maar wel erg italiaans en die houden wel van luxe dingen, ze gaan liever kort op vakantie dan langer maar wel luxe.

Gereisd Alleenreizend in maart 2010

Voor de liefhebber van zon en strand en omgeving

Rocus Treffers
    17-8-2009

Prima plaats voor een ieder die van zon, zee, zandstrand en de omgeving wil verkennen. fietsen kun je hier meer dan genoeg (parken, fietspaden, bossen, omliggende dorpen en steden) ook overal te huur (80 euro voor 2 fietsen 2 weken). je kan shoppen, een terras pakken, restaurants, naar de disco of gewoon een bar kiezen (vraag info aan de bevolking desnoods en ze wijzen je de weg). Strand is duur dit ivm onderhoud etc (2 ligstoelen, 1 ligbed, parasol, verkleedhok en douche = 400 euro 2 weken incl gebruik van zwembad op het strand). maar je kan ook gebruik maken van vrij gratis strand. zeer vriendelijke Italianen die vanuit binnenland naar de kust komen. Het buitenlandse tourisme valt in de hete zomermaanden mee. Wij gaan hier zeker weer naar toe....

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer in Pietrasanta Een

willem
    15-9-2006

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer in Pietrasanta geweest. Een heerlijk dorp met een fantastische sfeer. Ga vooral een keer heerlijk eten in het gezellige restaurant "la gatto nero". De stranden van marina di pietrasanta zijn overweldigend. Uitstapjes naar Lucca, Florence en Pisa zijn prima te doen. Kortom een bezoekje aan Pietrasanta is zeker de moeite waard.

Gereisd Familie in juni 2006
Pietrasanta scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews