Vakantiehuis
8,7

6 reviews over Vakantiehuis Podere Pienza in het Nederlands

Enorm genoten van de ligging en uitzicht

Rudi
15-8-2013

Onze accommodatie, Huis Civetta lag een stukje van het hoofdgebouw af. Hierdoor hadden wij veel privacy. Op ons eigen terras konden wij genieten van het uitzicht. Wij hebben geen last gehad van stekende insecten, dit heeft volgens de vriendelijke eigenaren te maken met het weer. Wat wij wel misten was een oven in de keuken en horren voor de ramen. Verder was het huisje simpel maar goed ingericht. Het iets hoger gelegen zwembad met ook hier weer een fantastisch uitzicht werd iedere dag schoongemaakt. Goed geregeld was ook dat iedere bewoner een plek aan het zwembad met ligstoelen vooraf toegewezen kreeg. Omdat het zwembad op een hoger plateau ligt moet je via een trap naar boven lopen, dit is voor mensen die moeilijk ter been zijn niet zo gemakkelijk. De accommodatie ligt niet ver van het plaatsje Pienza waar veel leuke winkeltjes, restaurants en bezienswaardigheden zijn.Pienza is zeker het bezoeken waard.

Gereisd Met partner in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg genoten van de accommodatie en omgeving

Ruud
30-7-2013

Het huisje wat wij gehuurd hadden was schoon en leuk ingericht, alleen de matrassen vonden wij wat te hard en wij miste een oven in de keuken. Wij hadden een eigen terras met een prachtig uitzicht . Het zwembad met ook weer een prachtig uitzicht werd iedere dag schoongemaakt. Iedere huurder kreeg vooraf bij het zwembad door de vriendelijke eigenaren een plek toegewezen voor de duur van het verblijf. De ligbedden waren van goede kwaliteit. De omgeving is in een woord geweldig.Ook het plaatsje Pienza, circa 10 min. rijden is zeker het bezoeken waard. Wij hebben in verschillende restaurants gegeten en zijn daar ook heel tevreden over. Ook de stadjes dorpen in de omgeving zijn leuk om te bezoeken en allemaal niet te ver weg. Wat de insecten betreft daar hebben wij geen last van gehad. De eigenaren vertelden ons dat dat bij weersveranderingen soms meer muggen zijn. Een opmerking, deze accommodatie is niet zozeer geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn, trappen naar het zwembad.

Gereisd Met partner in juli 2013

fantastische plek

Jannette Kooiman
10-8-2010

Podere Pienza staat in de omgeving beter bekend als "Selvoli". Gelegen in een prachtige omgeving. Alles is keurig onderhouden en schoon. De eigenaressen beheersen de engelse taal voldoende zodat je met vragen e.d. makkelijk bij hen terecht kan. Er is een wasmachine aanwezig die je gratis kan gebruiken. Het zwembad werd bijna elke dag schoongemaakt, zag er allemaal keurig uit. Het pad achter het huis omhoog lopen is een aanrader. Een geweldig uitzicht op Pienza. Wij hebben dit 's avonds gedaan, als je stil bent zie je hier herten en stekelvarkens. Stekende insekten zijn hier inderdaad. Gelukkig heeft de woning horren voor de ramen. Neem spray of creme mee dat deet bevat en koop in een van de plaatselijke winkeltjes Vape (tegen insekten). Werkt uitstekend. Overigens in heel toscane komen deze insekten voor. Conclusie: wij hebben twee heerlijke weken gehad en dit plekje is echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Insektenplaag trotseren!

Lenders
26-3-2009

Werkelijk schitterende ligging en vanuit geen enkele hoek zichtbaar.Zelden kom je zulk een stilte tegen.Hagedissen wijzen op aanwezigheid van insecten die veel en hard steken en dit is hét nadeel tijdens de zomermaanden.Dé plek voor liefhebbers van stilte en natuur met spuitbus in de aanslag.

Gereisd Met partner in Thu Mar 26 2009 16:10:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Blij dat er nog mensen logeerden in 'La Civetta'

harry
28-2-2008

Blij dat er nog mensen logeerden in 'La Civetta'. Die week daar was het heet en het enige dat mij stoorde waren de talrijke bijtende , stekende insecten. Desondanks was het ruime terras nog steeds té uitnodigend.Voor de rest: vrijwel het mooiste dat mij overkwam tijdens de periode dat ik vakantiehuizen huurde in Le Crete.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2004
2007

Vooral appartement civetta is een unieke plek

Hanne Hein
26-12-2007

Vooral appartement civetta is een unieke plek. Zeer vrij, veel ruimte rondom, mogeljkheid tot pichnicken op het terrein, wandelen prima, tiuristische omgeving goed te bereiken. Schiiterend uitzicht bij het zwembad. Schoon, behulpzaam, winkles op een prettige afstand. Rustige plek

Gereisd Met partner in december 2007

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere Pienza in Pienza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere Pienza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.