ItaliëToscanePienzaCampings PienzaCamping Podere Il Casale

4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews
  • 4.7Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

3 Reviews over Podere Il Casale

• 4Maaike03-08-2017

Mooi uitzicht maar dan is ook alles gezegd

Begin augustus met man en 2 kinderen gecampeerd. We wilden eigenlijk 2 nachten blijven maar zijn na een slechte nacht de volgende ochtend vertrokken. 3 blaffende honden hebben ons de held nacht wakker gehouden. Uitzicht is fantastisch maar voor de rest is de camping niet veel. Zeer weinig schaduw (wat in de zomer wel heel fijn is), douches geven weinig privacy en de aanwezige honden geven geen fijne sfeer. Voor de kinderen was het echt een tegenvaller, geen aantrekkelijke boerderij camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Lex30-06-2014

Mooi gelegen camping

De camping (boerderij met een paar kleine kampeerveldjes) is prachtig gelegen op een heuvel. Het uitzicht vanaf het terras op het Toscaanse landschap is onvergetelijk. Daarmee is eigenlijk alles wel gezegd. De voorzieningen zijn erg eenvoudig. We waren er in het voorseizoen (eind mei) en het was er nog niet (erg) druk. In het hoogseizoen zullen de sanitaire voorzieningen ontoereikend zijn. De prijs-kwaliteitverhouding is volledig zoek. Het was de duurste camping tijdens onze fietsreis naar Rome. En voor je rust hoef je er niet naar toe: blaffende honden en krijsende pauwen houden je uit je slaap. De camping is op twee manieren te bereiken. Vanaf de weg van Pienza naar Montepulciano en vanaf de weg naar Montichiello. De eerste route is bewegwijzerd. De laatste niet. Vanaf de (grind)weg naar Montichiello is de camping moeilijk te vinden. De weg er naartoe is erg lang en steil.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3vurensverzuim26-08-2011

Teleurstellend

Camping 'Podere Il Casale' ziet er op de website erg aantrekkelijk uit, de werkelijkheid is anders: i.p.v 6 plekken troffen wij ongeveer 30 tenten bovenop elkaar gepropt. Te weinig sanitair voor zo veel mensen en de rioollucht hing over de camping. Het 'zwemmeer' was een modderpoeltje waar niet in gezwommen kon worden. Het beloofde ontbijt bestond uit droog brood met een pot jam en voor de kinderen was er niets te drinken. Ondanks onze reservering (6 maanden van te voren) was er met onze komst geen rekening gehouden met als gevolg dat wij op het voetbalveldje moesten camperen. De ligging is fantastisch maar de camping staat slecht aangegeven. Na een nacht (i.p.v de 5 gereserveerde) zijn wij teleurgesteld vertrokken. Geen aanrader dus wat ons betreft...

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair