Hotel Il Chiostro di Pienza ****

Hotel Il Chiostro di Pienza ****

Hotel Il Chiostro di Pienza
Hotel Il Chiostro di Pienza
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Il Chiostro di Pienza voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Il Chiostro di Pienza in het Nederlands

We gaan terug!

Ger Vermeulen, 30-8-2008

Wij verbleven er 9 nachten met het hotel als uitvalsbasis voor bezoeken aan de vele bezienswaardigheden in de (ruime) omgeving. Zeer goed verzorgde kamer met badkamer; uitstekend ontbijtbuffet waarmee ook Engelse gasten tevreden waren; keukenploeg van hoog niveau; terras (ontbijt, lunch, diner) met schitterend uitzicht op het achterland; prachtig zwembad (stoelendans in de ochtend, maar niet tijdens de siesta) en last but not least: toegewijd, zeer correct maar bovenal vriendelijk personeel. Een aanrader. Wij gaan er in ieder geval nog eens naar toe.

Een ontgoocheling behalve wat de ligging betreft! Te de in

Familie Busschaert, 21-8-2007

Een ontgoocheling behalve wat de ligging betreft! Te kleine familiekamer zonder bergruimte; de klederen bleven dienvolgens noodgedwongen in de valies met alle ongemakken voor gevolg. Badkamer die wellicht in maanden niet was gebruikt (douche verstopt, toilet spoelde nauwelijks door) en uiterst stofferig. Het zwembad was zeer slecht onderhouden terwijl er nauwelijks ligszetels beschikbaar waren wat elke morgen aanleiding gaf tot een ballet van personen die met handdoeken naar het zwembad trokken voor de gebruikelijke reservatie van een zetel.

Het ontbijtbuffet werd in de loop van de morgen nauwelijks aangevuld zodat de laatkomers pech hadden.

Enkel het terras en de vriendelijke bediening in het restaurant konden bekoren.

Hotel is mooi oud klooster

Els, 27-6-2007

Hotel is mooi oud klooster. Kleine kamers, harde bedden met dekens en zeer ouderwetse en niet goed schoongehouden badkamer. Personeel (restaurant en receptie) bijzonder onvriendelijk. Ligt midden in stadje met veel goede restaurantjes in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Chiostro di Pienza in Pienza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Chiostro di Pienza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Chiostro di Pienza scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.